Bouwjaar | 21-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.553 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.553 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sjaak van Huenen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekstraat 28 |
Postcode | 7122 LC |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 471590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sjaakvanhuenen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 419 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
VOOR EEN UITGEBREIDE FOTOREPORTAGE MET 82 FOTO'S EN MEER INFORMATIE ZIE ONZE WEBSITE WWW.SJAAKVANHUENEN.NL
Een in uiterst nette staat verkerende Audi Q2 1.4 TFSI CoD 150pk S-Tronic S-Line Pro Line S! Deze Audi Q2 is afkomstig van de 1e eigenaar, is volledig Audi dealer onderhouden en heeft een zeer interessante tellerstand van slechts 47.553 kilometer. Een prachtig sportieve Midi-SUV die voorzien is van geweldige fabrieksopties zoals de bijzonder gave Quantum Grey metallic lak gecombineerd met het Zwart optiekpakket, het S-line pakket, het Panoramisch glazen schuif-/kanteldak en natuurlijk de Virtual Cockpit! De getoonde OEM 19inch Audi Sport S-line Rotor velgenset met 4x Bridgestone Potenza S001 zomerbanden is tegen geringe meerprijs van €995,- te verkrijgen.
Voorzien van prachtige fabrieksopties: Automaat|S-line pakket|Quantum Grey metallic|Virtual Cockpit|Panoramisch glazen schuif-/kanteldak|LED Matrix koplampen|LED dagrijverlichting|Dynamische 3D knipperlichten|Lederen/Stoffen sportstoelen incl. contrasterende stiksels|17inch LM Audi velgen|*Optioneel: Getoonde 19inch OEM Audi Sport S-line Rotor velgen|Cruise Control|Audi Pre Sense|Coming-/Leaving Home|Licht- & Regensensor|Navigatiesysteem MMI Plus groot scherm|Bluetooth|Audi Soundsysteem|APP Connect|Apple CarPlay / Android Auto|Parkeersensoren voor- & achterzijde|Ambiance sfeerverlichting premium|Elektrisch verstelbare & verwarmbare buitenspiegels|Climate Control dual-zone|Lederen multifunctioneel 3-spaaks afgevlakt sportstuurwiel|Elektrische ramen voor- & achterzijde|RVS S-line instaplijsten incl. LED verlichting|Aluminium sportpedalen|Black Pack|Zwarte grille|Zwarte raamomlijsting|Zwarte Sideblades|Zwarte buitenspiegelkappen|Zwarte Audi emblemen|Privacy Glass|Reservewiel.
*Tags: Q2 | SQ2 | Q3 | RSQ3 | Q3 Sportback | Q5 | Q7 | A1 | A3 | RS3 | A4 | S4 | RS4 | A5 | S5 | RS5 | A6 | S6 | RS6 | A7 | S7 | RS7 | A8 | S8 | R8 | R32 | R36 | DTM | Pro Line S | Ambition | S-line | S line | S-Edition | S Edition | Audi Sport | SUV | Midi SUV | SAV | Limousine | Hatchback | Station | Coupe | Sedan | Limousine |
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi SQ2 | Waarom makkelijk als het moeilijk kan?
De Audi Q2 is een compacte SUV, maar niet zomaar een compacte SUV. Omdat Audi een premium merk is, biedt de Q2 op alle punten meer dan een doorsnee merk. Het onderstel is geavanceerder, de bouwkwaliteit ligt hoger en de motoren zijn krachtiger. En... er is een versie die daar allemaal een nóg schepje bovenop doet: de sportieve SQ2.
De Audi SQ2 is een sportieve, compacte SUV. De prestaties zijn uitstekend, maar de SQ2 verraadt ook dat een SUV geen goed uitgangspunt is voor een snelle auto. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Audi Q2
- comfortabel
Min
- karige basisuitrusting
- helt nadrukkelijk over in bochten
- merkbaar zwaar bij hard remmen
Conclusie
Audi introduceert de SQ2: een sportieve, compacte SUV. Rationeel gezien is dat een onlogische combinatie. Omdat een SUV van nature een hoog zwaartepunt heeft, is veel techniek nodig om toch tot een goede wegligging te komen. Ook na alle aanpassingen van Audi Sport heeft de SQ2 niet zo'n goed weggedrag als een sportieve hatchback. Vanwege het hoge gewicht en de matige stroomlijn is een extra sterke motor nodig om sportieve prestaties te leveren. De SQ2 mag dan 300 pk leveren, voor minder geld zijn er heel wat snellere auto's te koop.
Maar... bij een auto als de Audi SQ2 gaat het niet om logica. Audi is een merk dat om het imago wordt gekozen. Een SUV is een auto die om het uiterlijk en de uitstraling wordt gekozen. Daarbij is de (S)Q2 dankzij de hoge bouw ruimer dan een compacte hatchback en zorgt de Quattro vierwielaandrijving voor een zekere mate van terreinwaardigheid. Het belangrijkste: in vergelijking met andere compacte SUV's is de SQ2 wel degelijk superieur als het gaat om stroomlijn, weggedrag en prestaties. De hoge zit mag dan een mindere snelheidssensatie geven, het gevoel van macht is juist vele malen groter. De beleving is daarom compleet anders dan in een traditionele sportwagen. Soms geldt daarom wel degelijk: waarom makkelijk als het moeilijk kan?