Bouwjaar | 16-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 145.930 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 145.930 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van der Veen Gorredijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Badweg 20 |
Postcode | 8401 BL |
Plaats | Gorredijk |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 462845 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdveenautogroep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2016 - nov. 2018
Modelcode: GA
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 181 x 155 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.825 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
Beschikbare afleverpakketten:
- VDVEENAUTOGROEP AFLEVERPAKKET (€ 495): - Onderhoud volgens schema - Nieuwe APK keuring - Nationale autopas - Poetsen van de auto - 25 euro brandstof - Tenaamstelling voertuig - Vrijwaren inruilauto indien van toepassing
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Autotrust garantie
- VDVEENAUTOGROEP ZEKERHEID (€ 995): - Onderhoud volgens schema - 24 maanden Autotrust garantie - Nieuwe APK keuring - Nationale autopas - Poetsen van de auto - 25 euro brandstof - Tenaamstelling voertuig - Vrijwaren inruilauto indien van toepassing
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Autotrust garantie
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laat u niets wijsmaken, deze Audi Q2 biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze auto uit 2018 heeft 145888 kilometer gelopen. Deze auto wíl gewoon gezien worden: kijk maar naar de sportieve S-Line styling. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. U zult maar een handje tekort komen bij het inladen... dan is de elektrisch bedienbare achterklep een uitkomst. En wat een heerlijk vrij gevoel geeft dat elektrisch bediende glazen panorama dak! De sportstoelen geven u veel zitsteun. In deze Audi profiteert u onder andere ook van: LED koplampen, sportonderstel, halflederen bekleding, warmtewerend glas, zwarte hemelbekleding en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audio-installatiesysteem en het MMI navigatiesysteem kunt u bedienen vanaf het stuur. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Cruise control is aanwezig; prettig voor de lange einden. De sensor van de keyless entry herkent u op korte afstand en ontgrendelt de portieren automatisch. Deze Audi is v
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi SQ2 | Waarom makkelijk als het moeilijk kan?
De Audi Q2 is een compacte SUV, maar niet zomaar een compacte SUV. Omdat Audi een premium merk is, biedt de Q2 op alle punten meer dan een doorsnee merk. Het onderstel is geavanceerder, de bouwkwaliteit ligt hoger en de motoren zijn krachtiger. En... er is een versie die daar allemaal een nóg schepje bovenop doet: de sportieve SQ2.
De Audi SQ2 is een sportieve, compacte SUV. De prestaties zijn uitstekend, maar de SQ2 verraadt ook dat een SUV geen goed uitgangspunt is voor een snelle auto. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Audi Q2
- comfortabel
Min
- karige basisuitrusting
- helt nadrukkelijk over in bochten
- merkbaar zwaar bij hard remmen
Conclusie
Audi introduceert de SQ2: een sportieve, compacte SUV. Rationeel gezien is dat een onlogische combinatie. Omdat een SUV van nature een hoog zwaartepunt heeft, is veel techniek nodig om toch tot een goede wegligging te komen. Ook na alle aanpassingen van Audi Sport heeft de SQ2 niet zo'n goed weggedrag als een sportieve hatchback. Vanwege het hoge gewicht en de matige stroomlijn is een extra sterke motor nodig om sportieve prestaties te leveren. De SQ2 mag dan 300 pk leveren, voor minder geld zijn er heel wat snellere auto's te koop.
Maar... bij een auto als de Audi SQ2 gaat het niet om logica. Audi is een merk dat om het imago wordt gekozen. Een SUV is een auto die om het uiterlijk en de uitstraling wordt gekozen. Daarbij is de (S)Q2 dankzij de hoge bouw ruimer dan een compacte hatchback en zorgt de Quattro vierwielaandrijving voor een zekere mate van terreinwaardigheid. Het belangrijkste: in vergelijking met andere compacte SUV's is de SQ2 wel degelijk superieur als het gaat om stroomlijn, weggedrag en prestaties. De hoge zit mag dan een mindere snelheidssensatie geven, het gevoel van macht is juist vele malen groter. De beleving is daarom compleet anders dan in een traditionele sportwagen. Soms geldt daarom wel degelijk: waarom makkelijk als het moeilijk kan?