Bouwjaar | 01-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.060 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 19.895,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.060 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rijk Auto's |
Contactpersoon | P. Rijk |
Adres | Diazweg 1 |
Postcode | 4462 HG |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 785101 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rijkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.825 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (1 maand)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- 6 maanden onderhouds vrij (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (1 maand); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Afleverpakket (1) (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "6 maanden onderhouds vrij"): BOVAG garantie (1 maand); Geen BOVAG 40-Puntencheck; Geen BOVAG Afleverbeurt
- Beperkt pakket (€ 850 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "6 maanden onderhouds vrij"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Geen BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden garantie op motor en versnelligsbak, Controle check alle vloeistoffen excl. airco, Kleine beurt
- Uitgebreid pakket (€ 1.500 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "6 maanden onderhouds vrij"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Geen BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden garantie motor, remmen en versnellingsbak, Controle check alle vloeistoffen inclusief airco, Een beurt volgens schema, Nieuwe APK, Tenaamstelling auto en in te ruilen auto, Verhelpen van urgente APK aanbevelingen
Zeer nette Audi Q2 1.4 TFSI ACT.
Zuinige 1.4 TFSI met een gemiddeld verbruik van 1 op 18,5. Cilinder uitschakeling!! super zuinig
Boekjes en sleutels compleet.
Afkomstig van de tweede eigenaar.
Bouwjaar 12/2016 model 2017.
100% Onderhouden auto, laatste beurt gehad bij 114.934 KM.
Voorzien van Cruise Control, Stoelverwarming en Navigatie.
Nieuwe 20 Inch L.M. velgen met nieuwe banden zijn optioneel en hebben een meerprijs.
Auto word standaard geleverd op originele wielen!
Originele wielen zie laatste foto..
Al onze auto's worden geadverteerd met de meeneemprijs, dit is inclusief rijklaarmaakkosten! Rijkautos.nl bezit het BOVAG keurmerk. Daardoor bent u bij ons verzekerd van een degelijke service en betrouwbaarheid. Vanwege de snel oplopende prijzen en het beperkte aanbod occasions, hanteren wij nog geen prijsstijgingen, maar wel vaste prijzen. Wij adviseren wij onze klanten altijd een aanvullend garantiepakket, deze zijn er in 2 soorten. Het alle
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi SQ2 | Waarom makkelijk als het moeilijk kan?
De Audi Q2 is een compacte SUV, maar niet zomaar een compacte SUV. Omdat Audi een premium merk is, biedt de Q2 op alle punten meer dan een doorsnee merk. Het onderstel is geavanceerder, de bouwkwaliteit ligt hoger en de motoren zijn krachtiger. En... er is een versie die daar allemaal een nóg schepje bovenop doet: de sportieve SQ2.
De Audi SQ2 is een sportieve, compacte SUV. De prestaties zijn uitstekend, maar de SQ2 verraadt ook dat een SUV geen goed uitgangspunt is voor een snelle auto. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Audi Q2
- comfortabel
Min
- karige basisuitrusting
- helt nadrukkelijk over in bochten
- merkbaar zwaar bij hard remmen
Conclusie
Audi introduceert de SQ2: een sportieve, compacte SUV. Rationeel gezien is dat een onlogische combinatie. Omdat een SUV van nature een hoog zwaartepunt heeft, is veel techniek nodig om toch tot een goede wegligging te komen. Ook na alle aanpassingen van Audi Sport heeft de SQ2 niet zo'n goed weggedrag als een sportieve hatchback. Vanwege het hoge gewicht en de matige stroomlijn is een extra sterke motor nodig om sportieve prestaties te leveren. De SQ2 mag dan 300 pk leveren, voor minder geld zijn er heel wat snellere auto's te koop.
Maar... bij een auto als de Audi SQ2 gaat het niet om logica. Audi is een merk dat om het imago wordt gekozen. Een SUV is een auto die om het uiterlijk en de uitstraling wordt gekozen. Daarbij is de (S)Q2 dankzij de hoge bouw ruimer dan een compacte hatchback en zorgt de Quattro vierwielaandrijving voor een zekere mate van terreinwaardigheid. Het belangrijkste: in vergelijking met andere compacte SUV's is de SQ2 wel degelijk superieur als het gaat om stroomlijn, weggedrag en prestaties. De hoge zit mag dan een mindere snelheidssensatie geven, het gevoel van macht is juist vele malen groter. De beleving is daarom compleet anders dan in een traditionele sportwagen. Soms geldt daarom wel degelijk: waarom makkelijk als het moeilijk kan?