Bouwjaar | 30-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autospot |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zonnebaan 20A |
Postcode | 3542 EE |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 7608800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | deautospot.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4191 x 1794 x 1508 cm
Wielbasis: 2.601 cm
Inhoud laadruimte: 405/1.050 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 670 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieurkleur: black
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Audi Q2 1.4 Tfsi 150 Pk S-Tronic Edition #1 S-Line 03-2017 met 117 Dkm Quantum Grijs Exclusive Opties: Panoramadak Leder S-Line Virtual Cockpit Sfeerverlichting in kleur instelbaar Matrix Koplampen Dynamische Achterlichten (zandlopers) Spiegels Inklapbaar Lederen Int Delen Afgevlakt Stuur Climate Control 2 Zone Stoelverwarming Elektrische Achterklep Parkeersensoren V+A Parkpilot Automatisch Inparkeren Apple Carplay Schakel Flippers Black Optik Pakket 19 Inch Rotor Velgen
Auto verkeert in top staat, Volledig dealer onderhouden, Originele km-stand, Afkomstig van 1e eigenaar, Geen schade verleden, Ingekocht bij AUDI AG, Alle keuringen toegestaan, Laatste beurt gehad bij 117200 km op 11-04-2022 bij Audi
Financiering en inruil mogelijk.
Gelieve eerst te bellen voor een afspraak om teleurstellingen te voorkomen.
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel. Wij kopen de auto's in tegen een betaalbare prijs. Hierdoor kunnen wij onze auto's tegen een zeer scherpe prijs leveren. Wij berekenen daarnaast geen aflever- en overschrijvingskosten.
Tenaamstelling is mogelijk van maandag t/m zondag ter plaatse op onze locatie, te Utrecht . Onze auto's kunnen geleverd worden met 6, 12 of 24 maanden garantie.
Onze auto's worden bij binnenkomst volledig nagelopen en gepoetst. Indien nodig voorzien wij onze auto's van een nieuwe APK.
Voor meer informatie, vragen of het maken van een afspraak kunt u ons gerust bellen of mailen. Wij staan u graag te woord.
Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten. Aan de inhoud van deze website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Wij adviseren de opties en specificaties zelf te controleren. Bij twijfel kan u ons altijd vrijblijvend contacteren.
Wij raden u aan om ons - in g
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi SQ2 | Waarom makkelijk als het moeilijk kan?
De Audi Q2 is een compacte SUV, maar niet zomaar een compacte SUV. Omdat Audi een premium merk is, biedt de Q2 op alle punten meer dan een doorsnee merk. Het onderstel is geavanceerder, de bouwkwaliteit ligt hoger en de motoren zijn krachtiger. En... er is een versie die daar allemaal een nóg schepje bovenop doet: de sportieve SQ2.
De Audi SQ2 is een sportieve, compacte SUV. De prestaties zijn uitstekend, maar de SQ2 verraadt ook dat een SUV geen goed uitgangspunt is voor een snelle auto. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Audi Q2
- comfortabel
Min
- karige basisuitrusting
- helt nadrukkelijk over in bochten
- merkbaar zwaar bij hard remmen
Conclusie
Audi introduceert de SQ2: een sportieve, compacte SUV. Rationeel gezien is dat een onlogische combinatie. Omdat een SUV van nature een hoog zwaartepunt heeft, is veel techniek nodig om toch tot een goede wegligging te komen. Ook na alle aanpassingen van Audi Sport heeft de SQ2 niet zo'n goed weggedrag als een sportieve hatchback. Vanwege het hoge gewicht en de matige stroomlijn is een extra sterke motor nodig om sportieve prestaties te leveren. De SQ2 mag dan 300 pk leveren, voor minder geld zijn er heel wat snellere auto's te koop.
Maar... bij een auto als de Audi SQ2 gaat het niet om logica. Audi is een merk dat om het imago wordt gekozen. Een SUV is een auto die om het uiterlijk en de uitstraling wordt gekozen. Daarbij is de (S)Q2 dankzij de hoge bouw ruimer dan een compacte hatchback en zorgt de Quattro vierwielaandrijving voor een zekere mate van terreinwaardigheid. Het belangrijkste: in vergelijking met andere compacte SUV's is de SQ2 wel degelijk superieur als het gaat om stroomlijn, weggedrag en prestaties. De hoge zit mag dan een mindere snelheidssensatie geven, het gevoel van macht is juist vele malen groter. De beleving is daarom compleet anders dan in een traditionele sportwagen. Soms geldt daarom wel degelijk: waarom makkelijk als het moeilijk kan?