Bouwjaar | 06-02-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.634 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 21.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-02-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.634 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jacco de Gooijer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | de Hofstede 43 |
Postcode | 4033 BV |
Plaats | Lienden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 607701 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 18996380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jaccodegooijer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2016 - okt. 2018
Modelcode: GA
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 181 x 155 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.215 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Je merkt het aan de look and feel van deze auto: dit is kwaliteit. De Audi Q2 is ontworpen volgens de Duitse opvattingen van kwaliteit en degelijkheid, maar biedt tegelijk een hoge mate van comfort en uitstekende rijkwaliteiten. Exclusiviteit en sportiviteit komen samen in de S-Line styling. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Een beetje luxe is nooit weg, toch? Vandaar de stoelverwarming! In deze auto profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, halflederen bekleding, warmtewerend glas en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Het digitale dashboard stelt u in staat uw cockpitinterface te personaliseren. U bedient het navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control.
Zoals u mag verwachten van deze Audi Q2 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. U bent mede dankzij autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Heeft u interesse in deze mooie Audi? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.
= Bedrijfsinformatie =
Wij berekenen €495,- afleveringskosten.
Autobedrijf Jacco de Gooijer is een universeel autobedrijf dat sinds 2012 actief is in de autobranche. Jacco de Gooijer is gespecialiseerd in inkoop en verkoop van jong gebruikte occasions en ons doel is het leveren van kwaliteit in een gemoedelijke sfeer. Door de jarenlange ervaring binnen de automobielbranche zijn wij in staat om de juiste match te maken tussen klant en auto. Naar aanleiding van uw wensen zullen wij de juiste auto uitkiezen of desnoods gaan we op zoek naar de perfecte auto.
Wij plaatsen onze auto's middels een occasion manager platform. Optielijsten worden automatisch ingevuld. Zeker bij importauto's vanuit het buitenland zijn samenstellingen van uitvoeringen vaak anders. Vraag daarom bij een eventuele aankoop altijd of de voor u
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi SQ2 | Waarom makkelijk als het moeilijk kan?
De Audi Q2 is een compacte SUV, maar niet zomaar een compacte SUV. Omdat Audi een premium merk is, biedt de Q2 op alle punten meer dan een doorsnee merk. Het onderstel is geavanceerder, de bouwkwaliteit ligt hoger en de motoren zijn krachtiger. En... er is een versie die daar allemaal een nóg schepje bovenop doet: de sportieve SQ2.
De Audi SQ2 is een sportieve, compacte SUV. De prestaties zijn uitstekend, maar de SQ2 verraadt ook dat een SUV geen goed uitgangspunt is voor een snelle auto. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Audi Q2
- comfortabel
Min
- karige basisuitrusting
- helt nadrukkelijk over in bochten
- merkbaar zwaar bij hard remmen
Conclusie
Audi introduceert de SQ2: een sportieve, compacte SUV. Rationeel gezien is dat een onlogische combinatie. Omdat een SUV van nature een hoog zwaartepunt heeft, is veel techniek nodig om toch tot een goede wegligging te komen. Ook na alle aanpassingen van Audi Sport heeft de SQ2 niet zo'n goed weggedrag als een sportieve hatchback. Vanwege het hoge gewicht en de matige stroomlijn is een extra sterke motor nodig om sportieve prestaties te leveren. De SQ2 mag dan 300 pk leveren, voor minder geld zijn er heel wat snellere auto's te koop.
Maar... bij een auto als de Audi SQ2 gaat het niet om logica. Audi is een merk dat om het imago wordt gekozen. Een SUV is een auto die om het uiterlijk en de uitstraling wordt gekozen. Daarbij is de (S)Q2 dankzij de hoge bouw ruimer dan een compacte hatchback en zorgt de Quattro vierwielaandrijving voor een zekere mate van terreinwaardigheid. Het belangrijkste: in vergelijking met andere compacte SUV's is de SQ2 wel degelijk superieur als het gaat om stroomlijn, weggedrag en prestaties. De hoge zit mag dan een mindere snelheidssensatie geven, het gevoel van macht is juist vele malen groter. De beleving is daarom compleet anders dan in een traditionele sportwagen. Soms geldt daarom wel degelijk: waarom makkelijk als het moeilijk kan?