Bouwjaar | 16-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 39.946 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
€ 51.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 39.946 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Wassink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiter 32 |
Postcode | 2685 LR |
Plaats | Poeldijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 248030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragewassink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2020 - dec. 2022
Technische informatie
Vermogen: 230 kW (313 PK)
Vermogen elektromotor(en): 157 kW (213 PK)
Koppel: 808 Nm
Aandrijving
Actieradius: 347 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 198 x 167 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.595 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 3.245 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 71 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 57 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 27 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 384 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 28 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,4 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): viaBOVAG 12 mnd Garantie, afleverbeurt, APK (€895)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 19:43
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:13
Bruikbare accucapaciteit: 67.45 kWh
Ingeschatte actieradius: 317 km
Ingeschat verbruik: 24.68 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 257 km
Actieradius praktijk winter: 222 km
Verbruik praktijk zomer: 24.29 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 29.1 kWh/100km
BOVAG 12 mnd Garantie, afleverbeurt, APK (€895)
= Bedrijfsinformatie =
Showroom geopend op werkdagen van 8.00 tot 17.00 en op zaterdag van 9.00 uur tot 13.00 uur. Na 13.00 via Auto van Leeuwen ingang links van ons pand. Voor meer info sms, bel of whats app naar 06-10903083
Weet u al naar welk voertuig uw voorkeur uitgaat en bent u van plan een proefrit te maken? Bel ons van te voren zodat wij de auto kunnen klaarzetten.
U kunt bij ons ook pinnen, en tevens kunnen wij uw 'nieuwe' auto ter plekke voor u tenaamstellen.
Mist u foto's? Op onze site zijn ze allemaal te zien!
Let op! Aan de opties zoals weergegeven in de advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij proberen uiteraard alles zo goed mogelijk in te vullen maar deels is dit geautomatiseerd waardoor er soms iets mis kan gaan. Check altijd zelf de voor u belangrijke punten wanneer u de auto komt bekijken.
Let op! Wij reserveren geen voertuigen. Heeft u interesse maar bent u niet direct in de gelegenheid te komen kijken? Het kan voorkomen dat het voertuig intussen verkocht wordt.
Bel ons altijd even van te voren om te horen of het voertuig nog beschikbaar is. Dit voorkomt teleurstellingen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.