Bouwjaar | 10-03-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.530 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 369 kW (503 pk) |
€ 64.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-03-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.530 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 369 kW (503 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Russcher Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 76 |
Postcode | 7951 TA |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 465368 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.russcherautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2020 - dec. 2022
Technische informatie
Koppel: 808 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 352 km
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 198 x 167 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.630 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 3.280 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 277,36 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Verbruik combinatierit: 260 kWh/100km
Etron 'S' uitvoering
o Bumper Sport-design (S-Model, Volledig gespoten)
o 'S' logo in grille en op achterklep
o Achterspoiler in wagenkleur op kofferbakklep
o 23mm bredere wielkasten (Wielkastverbreders)
o Bodembescherming, luchtinlaten voor en diffusor achter in hoogglans zwart
o Buitenspiegel Aluminium / Chroomkleuren
o Remzadels in E-tron oranje
Verdere opties:
o Adaptive Air Supspension sport (Luchtvering)
o Bang en Olufsen Soundsysteem
o Black optiek (Zwarte grille, Logo's, sierlijsten en dakreling)
o Matrix LED koplampverlichting
o Achterlichten LED met dynamische knipperlichten
o 23" lichtmetalen velgen, Hoogglans zwart
o MMI Plus Navigatiesysteem met MMI touch response
o Audi Virtual cockpit plus
o Head-up-display
o 360 graden camerasysteem (rondom zicht)
o Panoramadak voor elektrisch, achter vast
o Afneembare trekhaak
o 2e AC-Laadpunt (Passagierszijde)
o Multifunctioneel lederen stuurwiel 'S'
o Interieurvoorklimatisering (Voorverwarming en ventilatie)
o Adaptive Cruise Control met automatische afstandsregeling
o Audi Smartphone Interface (App Connect voor Apple Carplay en Android auto)
o Kontur/Ambiente verlichtings pakket (Meerdere kleuren instelbaar)
o Instaplijsten verlicht met 'S' Logo, verlicht
o Decoratielijsten, mat geborsteld, aluminium
o Deurbekledinginzet in Alcantara
o Comfort-airco-automaat 4 zones
o Stoelverwarming voor bestuurders-en bijrijdersstoel
o Sportstoelen voor elektrisch verstelbaar (Links met memory)
o Stoelbekleding leder 'Valcona' met S-Logo in rugleuning voorstoelen, ruitjesmotief met wit
contrasterend stiksel
o E-Tron oplaadsysteem met 3 verschillende laadkabels
o Hulpakket Stad: (360-graden-rondombescherming (Audi pre sense 360°), Kruising-assistent,
Uitstapwaarschuwing, Dwarsverkeer-assistent Achterkant, Rijstrookwissel-assistent (Side
Assist) incl. Audi pre sense rear, Lane Departure Warning)
o Hulppakket Tour: Verkeerstekenherkenning, Snelheidslimiet-indicator,
Snelheidsbegrenzersysteem, Emergency-Assist met automatisch Noodoproep,
Uitwijk-assistent, Bocht-assistent links, Lane Departure Warnin
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.