Bouwjaar | 12-11-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 179.765 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-11-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 179.765 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2020 - jun. 2021
Referentienummer: 04270827642312
Productienummer: 04270827642312
Technische informatie
Koppel: 664 Nm
Aandrijving
Actieradius: 446 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 198 x 167 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.495 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 3.170 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 95 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 54 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 38 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 367 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 37 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 26:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 04:19
Bruikbare accucapaciteit: 90.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 416 km
Ingeschat verbruik: 25.18 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 331 km
Actieradius praktijk winter: 285 km
Verbruik praktijk zomer: 24.79 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 29.7 kWh/100km
3-Fase laden mogelijk / CCS snellader aansluiting /
Snelheid en souplesse in stilte. Met deze Audi e-tron Sportback ervaart u alles wat elektrisch rijden plezierig maakt. Op een volle acculading kan deze auto de gebruikelijke dagelijkse ritten allemaal maken. Het opladen gaat eenvoudig aan een openbare laadpaal of aan uw eigen oplaadpunt thuis. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. De krachtige motor geeft deze Audi uitstekende prestaties. Op ieder wegdek een rimpelloze wegligging: dat is het voordeel van luchtvering. Altijd al een 4WD gewild? Dat kan nu! Deze auto is voorzien van vierwielaandrijving. Lederen bekleding is in deze rijk uitgeruste auto ook aanwezig. Deze Audi e-tron Sportback legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. Ontspannen rijden in een optimale zithouding: daarvoor zorgen de comfortstoelen. Licht en lucht komen onbelemmerd binnen als het elektrisch bediende glazen panoramadak met één druk op de knop wordt geopend. Ook elektrische achterklep, 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas en elektrisch inklapbare buitenspiegels horen tot de voorzieningen op deze auto.
U zult verrukt zijn van de digitale wereld van mobiliteit; het digitale dashboard projecteert alles wat u nodig heeft om uw rit aangenaam en veilig te maken. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig vo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.