Audi E-Tron Sportback 50 quattro S edition 71 kWh

€ 41.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-12-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 19.310 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 230 kW (313 pk)

Audi E-Tron Sportback 50 quattro S edition 71 kWh


€ 41.950,-

Algemeen

Bouwjaar 15-12-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 19.310 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 230 kW (313 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RhijnCars B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lageweg 44
Postcode 2222 AG
Plaats Katwijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 7854302 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rhijncars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Aandrijving
Actieradius: 347 km

Asconfiguratie
Bandenmaat: 255/50 R20

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 194 x 162 cm
Wielbasis: 293 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.345 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.040 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 71 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 57 km actieradius per uur, compleet vol in 19 uur en 43 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 384 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 13 minuten

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,461095100865 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie

Beschikbare afleverpakketten:
- Fabrieksgarantie (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie
- 100% Onderhouden (zonder meerprijs): Gerust op weg met 6 maanden BOVAG Garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Fabrieksgarantie"): BOVAG garantie (6 maanden)

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Deze Audi is recent binnen gekomen. Meer foto's volgen later.
De Audi staat bij ons in consignatie en is aanwezig in onze showroom.

= Bedrijfsinformatie =

Bent u nieuwsgierig geworden naar onze collectie en ons bedrijf? Kom dan is vrijblijvend langs voor een kopje koffie. U zult op slag verliefd worden op onze auto's.

Wij geloven niet in prijsstunters maar in kwaliteit. Daarom worden al onze auto's standaard afgeleverd met garantie en indien nodig een nieuwe APK.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie