Audi E-Tron Sportback 50 quattro S edition 71 kWh | Pano | 22 | Memory | NL Auto | Matrix LED

€ 37.850,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 41.858 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 230 kW (313 pk)

Audi E-Tron Sportback 50 quattro S edition 71 kWh | Pano | 22 | Memory | NL Auto | Matrix LED


€ 37.850,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 41.858 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 230 kW (313 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Christiaan BV
Contactpersoon Christiaan
Adres Kanaalweg 11
Postcode 8356 VS
Plaats Blokzijl
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)527 - 291322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-christiaan.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2020 - feb. 2022

Technische informatie
Koppel: 540 Nm

Aandrijving
Actieradius: 347 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 194 x 167 cm
Wielbasis: 293 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.345 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.040 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 71 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 57 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 27 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 384 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 28 minuten

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,4 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 19:43
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:13
Bruikbare accucapaciteit: 67.45 kWh
Ingeschatte actieradius: 317 km
Ingeschat verbruik: 24.68 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 257 km
Actieradius praktijk winter: 222 km
Verbruik praktijk zomer: 24.29 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 29.1 kWh/100km

Milieubewust rijden en elke kilometer genieten. Het kan met deze elektrische Audi e-tron Sportback. Geruisloos genieten tegen lage kosten? Dan is deze elektromotor iets voor u! Met de S-Line styling laat dit model zich van zijn meest dynamische kant zien. De auto is van het bouwjaar 2020 en is van de eerste eigenaar. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Twaalf maanden per jaar een zomergevoel krijgt u van het elektrisch bediende glazen panorama dak. En 24 uur per dag het gemak van de elektrisch bedienbare achterklep. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Dit is een auto in het wat hogere segment; dat merkt u bijvoorbeeld aan de luchtvering. Verblinding van tegenliggers is er niet meer bij, dankzij de koplampen met matrix LED-verlichting. En toch de kwaliteit van daglicht in het donker! Tot de uitrusting behoren ook adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, zwarte hemelbekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

De standkachel verwarmt het interieur voor. Dat betekent meer comfort voor u en minder slijtage voor de auto. Het digitale dashboard vertelt u alles wat u wilt weten voor een slimme, comfortabele en veilige rit. Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand t

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie