![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 23-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.105 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 369 kW (503 pk) |
€ 66.800,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.105 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 369 kW (503 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mak Auto en Techniek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Leeuwenhoekweg 1 |
Postcode | 2964 LJ |
Plaats | Groot-Ammers |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 601236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mak-auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022
Referentienummer: 32,26
Productienummer: 32,26
Technische informatie
Koppel: 808 Nm
Aandrijving
Actieradius: 362 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 490 x 196 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.630 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 3.280 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 95 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 150 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 27 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 5
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 5% tot 80%: 330 min
Dit betreft een zeer luxe en sportief uitgevoerde Audi e-tron S Quattro (503 pk). Kleur: Daytonagrijs pareleffect. Deze auto heeft slechts 36.105 km gereden en uiteraard is alle documentatie aanwezig. Voorzien van vele opties zoals: Bang & Olufsen sound system i.c.m. 3D-sound, matrix LED-koplampen, LED achterlichten, panoramadak, head-up display, softclose portieren, afneembare trekhaak, Audi assistentiepakket 'Tour' (o.a. Audi adaptive cruise control, Audi pre sense front, afslag- en uitwijkassistent, Audi active lane assist, verkeerstekenherkenning, file assistent), assistentiepakket 'City en Parking' (o.a. parkeerhulp plus, topview camera's voor 360 graden beeld, achteruitrijcamera, Audi side assist, Audi pre sense rear, dwarsverkeerassistent), S-sportstoelen (elektrisch bedienbaar i.c.m. memory-functie bestuurdersstoel) in 'Valcona' leder, dashboard en interieurelementen in alcantara / leder, comfortsleutel, virtual cockpit plus, stoelverwarming voor en achter, 22" lichtmetalen velgen, privacy glass, MMI plus navigatie met bluetooth telefonie, diverse multimedia aansluitingen, digitale radio, Audi smartphone interface, contour/ambiente lichtpakket (multicolor), climate control 4 zones, uitgebreide interieurvoorverwarming en -ventilatie, optiekpakket zwart plus, licht- en regensensor, dimmende binnenspiegel, elektrisch bedienbare achterklep, schakelpaddles en skiluik.
Deze auto is standaard voorzien van 12 maanden BOVAG Garantie. Wilt u volledig zorgeloos wegrijden, bieden wij voor 995,- euro het volgende afleverpakket. Dit pakket is voorzien van een onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, APK keuring (minimaal 12 maanden), reconditioneringsbeurt en volle tank brandstof. U kunt deze auto bij ons Financial Leasen voor slechts 1.086,- euro per maand. Lever uw KVK nummer, banknummer, rijbewijsnummer en geboortedatum aan en binnen 24 uur weet
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
![Autotest | Audi e-tron Audi's eerste](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/262/audi-e-tron.jpg)
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.