Bouwjaar | 18-07-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.696 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 284 kW (387 pk) |
€ 89.800,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 18-07-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.696 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 284 kW (387 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Brug Drachten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Lange West 98 |
Postcode | 9201 CH |
Plaats | Drachten |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 514040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandenbrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 580 Nm
Aandrijving
Actieradius: 625 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 197 x 168 cm
Wielbasis: 289 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.300 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 2.940 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 100 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 72 km actieradius per uur, compleet vol in 9 uur en 5 minuten
Accu snelladen: 270 kW, 1097 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 18 minuten
Interieur
Bekleding: Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 18-07-2028
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Bruikbare accucapaciteit: 95 kWh
Ingeschatte actieradius: 447 km
Ingeschat verbruik: 24.64 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 464 km
Actieradius praktijk winter: 400 km
Verbruik praktijk zomer: 24.26 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 29.06 kWh/100km
Deze Audi is een rijdende demonstratie auto, wilt u alstublieft contact opnemen met een van onze verkoopadviseurs voor de huidige kilometerstand?
U bent van harte welkom voor een proefrit, of een bezichtiging. U kunt hiervoor contact opnemen met ons Audi Sales Team.
Richard Bosch, Rick Brandsen, Harry de Jong, Wiebren Jan Wind of Mees Groen helpen u graag verder op telefoonnummer 0512 - 748 800.
= Bedrijfsinformatie =
Van den Brug is officieel dealer voor Volkswagen, Audi, SEAT, ¦KODA, Volkswagen Bedrijfswagens. Met 5 vestigingen in Friesland is Van den Brug één van de belangrijkste autodealers van Noord-Nederland. Al sinds 1923 kun je bij ons terecht voor alles wat met jouw auto te maken heeft. Van aan-/ verkoop, leasing, financiering en verzekering tot service, onderhoud en reparatie van jouw auto. Zowel zakelijk als privé. Stel je vraag online en kom langs bij een van onze vestigingen.
Hoewel onze advertenties zorgvuldig zijn opgesteld, kunnen er geen rechten aan worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.