Audi E-Tron GT RS KERAMISCH+MASSAGE+CARBON+NACHTZICHT+22KW

€ 122.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-01-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 439 kW (598 pk)

Audi E-Tron GT RS KERAMISCH+MASSAGE+CARBON+NACHTZICHT+22KW


€ 122.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-01-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 439 kW (598 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Borgers Auto Import
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Komkleiland 12
Postcode 6666 MG
Plaats Heteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3253745 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.borgers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Koppel: 830 Nm

Aandrijving
Actieradius: 472 km

Asconfiguratie
Vooras: Lichtmetalen velgen
Achteras: Lichtmetalen velgen

Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,3 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Wielbasis: 290 cm

Accu
Accu: 93 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 270 kW

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Overige informatie
Minimale laadtijd DC vanaf: 5
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 5% tot 80%: 323 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Deze sportieve Audi RS e-tron GT in Daytonagrijs pareleffect is uitgevoerd met o.a.:



- 21 inch lichtmetalen Audi velgen in 10-spaaks Trapezemodule-design
- AC-boordlader 22 kW  
- Adaptive air suspension (instelbare luchtvering)
- Adaptive drive assist en emergency assist
- Air quality pakket (ionisator en parfurmering) 
- Akoestisch glas in de zijramen
- Assistentiepakket City (o.a.: side assist met uitstapwaarschuwing)
- Assistentiepakket Parking (o.a.: topview 360 graden camera's, parkeerassistent incl. parkeersensoren)
- Assistentiepakket Tour (o.a.: adaptive cruise control, lane assist, verkeerbordenherkenning)
- Audi ringen en type aanduiding in glanzend zwart
- Bang & Olufsen Premium Sound system
- Buitenspiegels, elektrisch verstel-/inklapbaar en automatisch dimmend met memory
- Buitenspiegels in Carbon uitgevoerd 
- Decoratielijsten zijdemat carbon met keperstructuur
- Dorpellijsten met aluminium segmenten vóór en achter, verlicht
- Dynamische knipperlichten voor en achter
- Dynamische vierwielbesturing
- E-tron GT RS-sportsound
- E-tron laadsysteem contact 22 kW
- Exterieurpakket in hoogglans zwart
- Garagedeuropener (HomeLink)
- Head-up display
- Hemelbekleding in alcantara zwart 
- Interieurdelen boven- en onderaan met nappaleder en Dinamica-microvezelstof
- Keramische remmen met antracietgrijze remzadels
- LED-achterlichten met doorlopende lichtstrip
- Ledercombinatie, geperforeerd, met stiksels in honingraatpatroon
- Lichtanimatie bij openen en sluiten
- Lichtpakket met multicolour ambient light
- Massage- en ventilatiefunctie op beide voorstoelen
- Matrix LED-koplampen met Audi-laserlicht
- Multifunctioneel afgevlakt sportstuurwiel met schakelfunctie
- Nachtzichtassistent (infraroodcamera met voetgangersmarkering)
- Optiekpakket zwart plus
- Privacy glas (donker getinte ramen)
- RS-designpakket grijs (diversen interieurelementen met grijze stiksel afgewerkt)
- Singleframe in wagenkleur
- Sportstoelen pro vóór (18-voudig elektrisch verstelba

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie