Bouwjaar | 30-11-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.375 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
€ 89.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.375 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bernards Exclusives B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pompmolenlaan 41d |
Postcode | 3447 GK |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 752499 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 42420582 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bernardsexclusives.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 830 Nm
Acceleratie (0-100): 3,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 499 x 196 x 142 cm
Wielbasis: 290 cm
Inhoud laadruimte: 350 l
Gewichten
Ledig gewicht: 2.320 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 2.860 kg
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Nieuw binnen! Een sportieve Daytonagrijze e-tron GT RS met een zwart nappa lederen interieur. Af-fabriek uitgevoerd met veel opties zoals achterasbesturing, Adaptive Air Suspension, een glazen panoramadak, Bang und Olufsen sound, Matrix LED koplampen, DAB-tuner, stoelventilatie, verwarming en massage, sportstoelen met memory, instaplijsten in het carbon verlicht en veel meer. Afkomstig van de 2e eigenaar en volledig dealer onderhouden! Absoluut schadevrij en in topconditie.
Deze e-tron is tevens voorzien van 3 jaar verlengde fabrieksgarantie en dat betekent voor een nieuwe eigenaar zorgeloos rijden tot 100.000km of 11-2026!
Fabrieksopties:
0N5 Vierwielbesturing
0TD Vloermatten vóór en achter
1BK Adaptive air suspension
1G8 Bandenreparatieset
1N8 Dynamische besturing
1PC Wielbouten, antidiefstal
1T3 Verbandmateriaal gevarendriehoek
1X1 quattro
1XP 3-spaaks sport mf+ pad ver afg
2C7 Elektrisch verstelbaar stuur
3A1 Isofix i-Size top tethers ach.
3FG Glazen panoramadak
3L4 Elektr. voorstoelen geh. best.
44I Velgen 5-concave 21 inch
4A3 Stoelverwarming voorin
4D5 Stoelventilatie/massage voorin
4F2 Comfort key with sensor-controlled luggage compartment
4GY Voorruit isolerend akoestisch
4L6 Autom. dimmende binnenspiegel
4UF Airbags bestuurder + bijrijder
4X4 Zijairbags voor- en achterin
4ZP Optiekpakket zwart plus
5KA Three rear seats
5MH Decolijsten mat carbon twill
5RU Right exterior mirror, convex (large viewing field)
5XC Zonnekleppen voorin
6FJ Spiegelkappen zwart
6H2 Singleframe in hoogglans zwart
6I6 Adaptive cruise + emergency ass
6K8 Audi pre sense basic + front
6NJ Hemelbekleding van stof zwart
6XL Buitenspiegels dimmend geheug
70T Laadkabel huishoudstekker E/F
73P Laadkabel industriële stekker
76H Laadkabel type 2-stekker 32A
7AL Diefstalalarm
7HD Leder+micro inter. boven+onder
7K3 Bandenspanningscontrolesysteem
7UG MMI navigatie plus MMI touch
7X5 Parkeerassistent
7Y1 Lane change warning en meer
8G4 Matrix-led dyna. knipperlicht
8IZ Matrix-led, laserlicht
8T5 Adaptive cruise control etc.
8VP Ledachterl. dyna. anima+knip.
9JA Non-smoker's package
9M3 Warmtepomp
9VS Bang & Olufsen Premium 3D
9ZE Audi phone box
A8H Top sports equipment
EH1 Laadkabel standaardlengte
FN1 "RS" version
FT3 Parkeerassistent plus
GA2 Uitgebreide voorverwarm + vent
GH3 quattro met geregeld achterdif
GM3 e-tron sportsound
IT3 Audi connect Nav
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.