Bouwjaar | 19-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.838 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 439 kW (598 pk) |
€ 79.940,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 19-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.838 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 439 kW (598 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Audi Centrum Roosendaal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Argon 41 |
Postcode | 4751 XC |
Plaats | Oud Gastel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 8000000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.audicentrumroosendaal.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 830 Nm
Aandrijving
Actieradius: 465 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 499 x 196 x 142 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.320 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 2.860 kg
Accu
Accu: 93 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 58 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 27 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 270 kW, 880 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 16 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.695): Audi Selectie :plus vanaf 300PK: 14 maanden garantie
Dit afleverpakket bevat: Audi Selectie :plus; Nieuwe APK
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 25:49
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 04:13
Bruikbare accucapaciteit: 88.35 kWh
Ingeschatte actieradius: 451 km
Ingeschat verbruik: 22.73 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 345 km
Actieradius praktijk winter: 298 km
Verbruik praktijk zomer: 22.37 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 26.81 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
o OPENINGSTIJDEN o
Audi Centrum Roosendaal staat 6 dagen per week voor u klaar. Op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.
o CONTACT o
Neem direct contact met ons op via: 076-800 0000 of via WhatsApp: 06-55725428.
o TOTALE VOORRAAD o
Wij hebben altijd zeer scherpe deals op nieuwe auto's en aantrekkelijke jonge occasions.
Bekijk ons totale aanbod op www.audicentrumroosendaal.nl
o ZAKELIJK RIJDEN? o
Via onze eigen, onafhankelijke leasemaatschappij TB Lease kunt u iedere auto voordelig leasen per maand. We maken graag een aantrekkelijk persoonlijk voorstel!
Vraag direct een offerte aan via: www.tblease.nl/offerte
o LIEVER PRIVATE LEASE? o
Wilt u een nieuwe auto rijden zonder dat u spaargeld hoeft in te leggen?
Kies voor private lease! Met private lease rijdt u een gloednieuwe auto voor één vast bedrag per maand, u hoeft alleen nog te tanken!
Meer weten? Kijk op www.tbprivatelease.nl
Wij doen er alles aan om de informatie op onze website zo compleet en kloppend mogelijk te houden, echter kunnen hieraan geen rechten worden ontleend.
Audi Centrum Roosendaal | Argon 41, 4751 XC Oud-Gastel | T.: 0165-522950 | info@audicentrumroosendaal.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.