Bouwjaar | 21-12-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 13.500 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 349 kW (475 pk) |
€ 82.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-12-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 13.500 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 349 kW (475 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Maas-De Koning Audi Capelle aan den IJssel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wormerhoek 5 7 |
Postcode | 2905 TX |
Plaats | Capelle aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4599450 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.maasdekoning.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2021
Referentienummer: 184346
Productienummer: 184346
Technische informatie
Koppel: 630 Nm
Aandrijving
Actieradius: 470 km (488 km elektrisch)
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,1 s
Topsnelheid: 245 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 499 x 196 x 142 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.250 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 2.840 kg
Accu
Accu: 93 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 270 kW
Interieur
Interieur: Zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,9 kWh/100km
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 207,67 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket STANDAARD: All-in prijs
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; , Geldige APK, RDW-leges
Overige informatie
Minimale laadtijd DC vanaf: 5
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 5% tot 80%: 323 min
Kleine waarschuwing: met zo?n handige hatchback zult u voortaan wel regelmatig wat vriendenritjes moeten maken vanwege z?n handige laadmogelijkheden. De elektromotor is stil en schoon. En met een verrassend grote actieradius! Ook de uitstraling is lekker sportief: de S-Line styling geeft echt dat beetje extra. Het gaat hier om een nieuwe auto, hij is nu direct leverbaar. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Ruimte? Ja hoor! Open maar eens de elektrisch bedienbare achterklep en check de bagageruimte; stap daarna in om het weidse gevoel te ervaren dat het elektrisch bediende glazen panorama dak u bezorgt. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! Sportief rijden stelt eisen aan een stevige zitpositie voor rijder en bijrijder. Vandaar de strakke sportstoelen! Overheerlijk rijcomfort komt van de comfortstoelen en de luchtvering, die oneffenheden elimineert en zorgt voor een fluwelen wegligging. Bij de rijke uitrusting horen ook 20 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, led-achterlichten, verstelbare lendensteunen, snelheidsbegrenzer, elektrisch inklapbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek van de auto; genieten dus! Met de dab-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Naast handmatige bediening kunt u belangrijke functies met uw stem bedienen dankzij de ingebouwde spraakbediening. De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het full map navigatiesysteem. Muziek vanaf uw telefoon draadloos afspelen via de autoradio? Met connected drive services heeft u altijd uw favoriete muziek bij de hand. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.