Bouwjaar | 22-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 34.765 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 349 kW (475 pk) |
€ 57.790,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 34.765 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 349 kW (475 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoKanen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Loo 14a |
Postcode | 5571 KR |
Plaats | Bergeyk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)497 - 556237 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 41100785 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokanen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Ledig gewicht: 2.250 kg
GVW: 2.250 kg
Wielbasis: 290 cm
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
CO2-uitstoot: 0 g/km
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Audi E-tron GT 476PK Panodak ACC Memory Massage Luchtv Matrix Head Up 360
BTW AUTO
Internet meeneemprijs € 57.790,- EX BTW
Prijs op basis van inruil/garantie € 69.925,- EX BTW
Belangrijke opties:
- Glazen panorama dak
- Matrix koplampen
- 360 Camera
- Stoelventilatie/Massage
- Head Up Display
- Adaptieve Cruise Control
- Lederen bekleding
- Comfortsleutel
- Side assist
- DAB
- Elektrisch verstelbare voorstoelen met memory
Zoekcriteria: Taycan Porsche hybrid hybride plugin plug-in sline s edition s-edition edition prolines proline pro line s sport sportline quattro s6 rs6 35 40 45 50 50e 55e 60 60 RS SQ
= Bedrijfsinformatie =
Wat heeft Auto Kanen u te bieden:
* Wij zijn een bij de BOVAG Aangesloten Autobedrijf met occasions van Dealerkwaliteit.
* Een ANWB/DEKRA Aankoopkeuring behoort tot de mogelijkheden
* Alle mogelijkheden betreffende Financiering- en/of Lease
* Een aanbod van exclusieve occasions
Wij hebben alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden over de informatie in onze advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.