Bouwjaar | 14-11-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 10.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 349 kW (475 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-11-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 10.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 349 kW (475 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Brug Drachten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Lange West 98 |
Postcode | 9201 CH |
Plaats | Drachten |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 514040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandenbrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 630 Nm
Aandrijving
Actieradius: 479 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,1 s
Topsnelheid: 245 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 499 x 196 x 142 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.250 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 2.840 kg
Accu
Accu: 93 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 59 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 29 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 270 kW, 902 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 16 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 14-11-2027
Garantielabels: Audi Selectie :plus, BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Bruikbare accucapaciteit: 88.73 kWh
Ingeschatte actieradius: 359 km
Ingeschat verbruik: 22.43 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 355 km
Actieradius praktijk winter: 307 km
Verbruik praktijk zomer: 22.08 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 26.45 kWh/100km
De Audi e-tron GT, een volledig elektrische sportauto, is een adembenemend voorbeeld van de geavanceerde technologie en het elegante ontwerp van Audi. Dit model uit 2023 biedt een ongeëvenaarde combinatie van vermogen, luxe en duurzaamheid. Omdat het een rijdende demo betreft is het verstandig om voor de actuele kilometerstand contact met ons opnemen.
Het exterieur is uitgevoerd in de stijlvolle kleur Mythoszwart metallic, wat de gestroomlijnde en sportieve lijnen van de e-tron GT prachtig benadrukt. De auto staat op indrukwekkende Concaver 22" Exclusive wielen die het krachtige karakter van de auto versterken. De full-LED koplampen met dynamische lichtsignatuur zorgen voor een onmiskenbare aanwezigheid op de weg.
Onder de elegante carrosserie schuilt een krachtig hart: de Audi e-tron GT wordt aangedreven door een elektrische motor met een vermogen van 476 pk en een indrukwekkende 95 kWh batterij. Het snelladen zorgt ervoor dat de auto snel weer klaar is voor gebruik.
Het interieur van de e-tron GT straalt pure luxe uit. Met functies zoals een panoramadak, luchtvering, vierwielbesturing en een premium audiosysteem van Bang & Olufsen, biedt deze auto een ongeëvenaarde rijervaring. De stoelen zijn uitgevoerd in hoogwaardig leder en bieden optimaal comfort, ook tijdens langere ritten.
De Audi e-tron GT is verder uitgerust met geavanceerde technologieën zoals adaptieve cruise control, een 360° camera, autonome noodremhulp, en een rijstrooksensor met correctie. Deze functies dragen bij aan een veilige en comfortabele rijervaring.
Kortom, de Audi e-tron GT is een uitstekende keuze voor de autoliefhebber die op zoek is naar een kra
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.