Audi E-Tron E-Tron 55 quattro Pro Line Plus 95 kWh S-LINE CAMERA SPIEGELS

€ 40.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 67.912 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 264 kW (360 pk)

Audi E-Tron E-Tron 55 quattro Pro Line Plus 95 kWh S-LINE CAMERA SPIEGELS


€ 40.950,-

Algemeen

Bouwjaar 14-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 67.912 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 264 kW (360 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Jos Priem BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Uitweg 15a
Postcode 3645 TA
Plaats Vinkeveen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)297 - 778494 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jospriem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov. 2018 - jun. 2020

Technische informatie
Vermogen: 265 kW (360 PK)
Vermogen elektromotor(en): 300 kW (408 PK)
Koppel: 561 Nm

Aandrijving
Actieradius: 411 km

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 293 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.465 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 3.130 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 95 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 50 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 38 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 150 kW, 424 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 26:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 04:19
Bruikbare accucapaciteit: 90.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 414 km
Ingeschat verbruik: 25.29 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 305 km
Actieradius praktijk winter: 263 km
Verbruik praktijk zomer: 25.7 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 30.8 kWh/100km

De Audi e-tron vertegenwoordigt de nieuwe generatie auto's en verenigt elektrische kwaliteit en duurzaamheid met elkaar. Ervaar de kracht en stilte van de elektromotor tijdens het rijden. De krachtige electro motor geeft deze Audi uitstekende prestaties. Het lederen interieur springt meteen in het oog; maar wat dacht u van het ultragemakkelijke elektrisch bediende glazen panorama dak en de elektrisch bedienbare achterklep? Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Comfortabel zitten, ook als de rit onstuimig is? Dat kan met de sportstoelen. Verhoogde stabiliteit, optimale wegligging en comfortabel vervoer: de luchtvering en de comfortstoelen zorgen ervoor. Comfortabel houvast krijgt u van het verwarmd stuurwiel. De matrix LED-verlichting in de koplampen bestaat uit een raster van lichtpunten met maximale opbrengst. Bij tegenliggers past het systeem precies die punten aan die hinderlijk kunnen zijn. U behoudt maximaal zicht! In deze auto profiteert u onder andere ook van: 20 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, virtual camera buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Het digitale dashboard stelt u in staat uw cockpitinterface te personaliseren. Met de 360 graden camera op deze auto wordt parkeren in smalle parkeerplekken een makkie dankzij het optimale zicht dat het apparaat levert. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De aanwezige file assistent meet de afstand tot uw voorligger en zorgt voor een veilige afstand. Staat het voor u opeens stil?

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie