Bouwjaar | 05-09-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
€ 32.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-09-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bruins |
Contactpersoon | Leon Legtenberg |
Adres | Torenlaan 8 |
Postcode | 7559 PJ |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2777708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobruins.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiedatum: 2019-09-01
Aandrijving
Actieradius: 411 km
Gewichten
Ledig gewicht: 2.465 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 3.130 kg
Accu
Accu: 95 kWh
Accu laden: compleet vol in 1 uur en 50 minuten
Accu snelladen: compleet vol in 2 uur en 30 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 23 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Schadeverleden: Schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 12 maanden
Opties
StandaardOpties
achterbank in delen neerklapbaar, alarm klasse 1(startblokkering), alarmsysteem, aluminium delen exterieur, Anti Blokkeer Systeem, audio installatie, Autonomous Emergency Braking, bestuurdersairbag, binnenspiegel automatisch dimmend, bots herkenning en activatie, bots waarschuwing systeem, buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar, centrale vergrendeling met afstandsbediening, connected services, cruise control, dimlichten automatisch, electronic climate control, elektrisch bedienbare achterklep, Elektronisch Stabiliteits Programma, hoofd airbag(s) achter, hoofd airbag(s) voor, interieur voorverwarming/(koeling), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, lederen stuurwiel, lichtmetalen velgen 20", luchtvering, multimedia-voorbereiding, navigatiesysteem full map, niveauregeling automatisch, oplaadmogelijkheid, parkeersensor voor en achter, passagiersairbag, regensensor, rijstrooksensor, schakelmogelijkheid aan stuurwiel, spraakbediening, stuur verstelbaar, stuurwiel multifunctioneel, stuurwiel verwarmd, volledig digitaal instrumentenpaneel, warmtewerend glas, zij airbag(s) voor
Opties
achteruitrijcamera, airco separaat achter, aluminium interieur afwerking, Apple Carplay/Android Auto, bagage-scheidingsnet, buitenspieg.elektr.inklap en aut. dim,, comfortstoel(en), DAB, dakrails, extra getint glas achter, geluidsisolerend glas, head-up display, houtafwerking interieur, keyless entry, lederen bekleding, lichtmetalen velgen 22", metaalkleur, trekhaak met afneembare kogel, voorstoelen verwarmd, zij airbag(s) achter
Pakketten
City-pakket
achteruitrij assistent, camera voor, dodehoek detectie, kruisend verkeer detectie
Stoelen-pakket
elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, lendesteunen (verstelbaar)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.