Audi E-Tron E-Tron 55 quattro 95 kWh

€ 37.500,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-08-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 82.728 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 264 kW (360 pk)

Audi E-Tron E-Tron 55 quattro 95 kWh


€ 37.500,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 06-08-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 82.728 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 264 kW (360 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf vd Avoort B.V.
Contactpersoon M. Brok
Adres Kreitenmolenstraat 165A
Postcode 5071 BD
Plaats Udenhout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 5111585 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanderavoort.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Aandrijving
Actieradius: 411 km

Asconfiguratie
Bandenmaat: 255/50 R20

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 194 x 163 cm
Wielbasis: 293 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.465 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 3.130 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 95 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 50 km actieradius per uur, compleet vol in 26 uur en 23 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 424 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 19 minuten

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 23,114355231144 kWh/100km
Energielabel: A

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Deze Audi e-tron komt uit 2019, werd geleverd van 22-11-2018 tot 30-06-2020 en kostte toen € 74.949,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2021 op kenteken, is voorzien van een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 265 kW (360 PK).

De personenauto heeft een topsnelheid van 200 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6,6 seconden. De APK is geldig tot 06-08-2025.


Gebouwd voor liefhebbers van autorijden, deze Audi E-tron levert sportieve prestaties en onafgebroken rijplezier. De luchtvering levert een gevoel van luxe, maar draagt ook bij aan veiligheid en rijcomfort. In deze uitvoering is de E-tron voorzien van mooie, maar ook functionele sportstoelen. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Opwarmen in koude dagen? Pak het verwarmd stuurwiel met beide handen aan! Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

U zult verrukt zijn van de digitale wereld van mobiliteit; het digitale dashboard projecteert alles wat u nodig heeft om uw rit aangenaam en veilig te maken. Vanaf elke plek contact maken met deze auto: dat kan met behulp van remote services, die u simpel activeert met uw smartphone. Houdt uw ogen op de weg en uw handen aan het stuur. Het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem bedient u vanaf het stuurwiel en met spraakbediening. Een onopgemerkte tegenligger bij het afslaan wordt automatisch 'gezien' door de ingebouwde kruisend verkeer detectie. Het systeem waarschuwt dan voor een mogelijke aanrijding. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Extra opties op deze auto zijn: parkeersensoren achter, regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Zoals u mag verwachten van deze Audi E-tron is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie