Bouwjaar | 01-09-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 93.911 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 93.911 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CarCenter STV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kortrijkstraat 107 |
Postcode | 8930 |
Plaats | Menen |
Land | België |
GSM | +32 (0)477 - 448494 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carcenterstv.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Batterie prsente: achet
Gamme: 400 km
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun
Het CARCENTER STV Team heet u van harte welkom!
AUDI e-tron 55 Quattro "COMPETITION"
*** S Line BLACK edition ***
----- 1 Ste Eigenaar ---
----- Ongevalvrij ----
----- BTW-aftrekbaar ---
PRIJS: 37.950 + BTW
*** FULL OPTION ***
- S Line BLACK package
- ORANGE COMPETION gordels
- Sportinterieur met de oranje stikking
- Panoramisch opendak
- Head Up display
- 360 parkassistance
- Virtual dashboard
- BANG & OLUFSON surroundsystem
- Elektrisch verstelbaar stuur
- Inductie laden voor smartphone
- Automatisch parkeren
- 21 inch Black RS velgen
- Drive select
- Memory seats
- Zetelverwarming
- Adaptive airsuspension
- Adaptive LED headlights
- Adaptive Cruise Control
- Verkeersbordherkenning
- Dodehoekdetectie
- Lane Departure warning system
- Ride-Control
- Keyless-Go
- Keyless ENTRY
- Audiosysteem met touchpad
- Thermische isolatie beglazing
- Privacy Glass
- Active Break System
- Attention Assist
- Parkeersensoren Voor + Achter
- Therma Tronic
- Lederen Sportinterieur
- LED pakket
- Buitenspiegels automatisch Inklapbaar
- Volumetrisch en perimetrisch alarm
- Bluetooth Audio en telefonie
- Front Assist (vermijdt botsingen)
- Vermoeidheidsdetectie
- Automatisch dimmende achteruitkijkspiegel
- USB
Onze wagens genieten van een grote onderhoudsbeurt en een complete voertuig check-up bij aflevering.
Wij bieden 12 MAANDEN volledige GARANTIE!!!
Bij interesse bent u steeds welkom in onze SHOWROOM.
onder voorbehoud van typfouten.
Maak een afspraak op het nr. STEVE 0477/ 44 84 94
Vriendelijke Groet,
CARCENTER STV
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.