![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 03-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.929 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 141 kW (192 pk) |
€ 43.895,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.929 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 141 kW (192 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kooiman BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langeweg 3C |
Postcode | 3261 LJ |
Plaats | Oud Beyerland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)186 - 615455 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kooiman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov. 2018 - jun. 2020
Technische informatie
Koppel: 561 Nm
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.465 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 3.130 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Comfort afleverpakket (zonder meerprijs): De prijzen van een occasion zijn altijd inclusief het Comfort afleverpakket : - Afleverinspectie van de vitale delen, controle vloeistoffen en eindcontrole - 1 jaar APK - Tenaamstelling kenteken - NAP certificaat - Poetsbeurt - Wettelijke garantie
- Premium afleverpakket (€ 1.150): Premium afleverpakket vanaf 2301 cc : - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema ( onderhoudsvrij voor 12 maanden of 15.000 km ) - 1 jaar APK - tenaamstelling kenteken - NAP certificaat - Banden minimaal 3,5 mm profiel - 12 maanden Bovag garantie - Halve tank brandstof - Gratis vervangend vervoer bij garantie werkzaamheden - 12 maanden pechhulp in Europa - Poetsbeurt
Nooit meer tanken. Een laadkabel volstaat om het accupakket van deze Audi e-tron op te laden. Met zijn moderne accutechniek levert deze auto uitstekende prestaties, met een rijbereik dat genoeg is voor alle gewone ritten. En met een eigen laadpunt kunt u de accu's opladen terwijl u slaapt. De krachtige motor geeft deze Audi uitstekende prestaties. Daglicht valt vrij binnen door het elektrisch bediende glazen panorama dak. Wat ook met één klik opent, is de elektrisch bedienbare achterklep. Winter... Eerst krabben, dan genieten van de stoelverwarming. Tot de uitrusting van deze Audi behoren ook 21 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, warmtewerend glas, LED-achterlichten, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audio-installatiesysteem (met DAB-radio!) en het full map navigatiesysteem. Als u wilt kunt u beiden zelfs met uw stem bedienen. Kabelkluwens en stekkerslingers van smartphones zijn hier niet aan de orde. De draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons maakt opladen strak, simpel en snel. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. De elektronische systemen in deze Audi helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. En bij het parkeren zijn het de parkeersensoren voor en achter die voorkomen dat u andere voertuigen raakt. Cruise control is aanwezig; prettig voor de lange einde
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
![Autotest | Audi e-tron Audi's eerste](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/262/audi-e-tron.jpg)
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.