Audi A8 Lang 6.3 FSI W12 QUATTRO FULL-OPTIONS

€ 39.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-04-2016
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 132.961 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 6.299 cc
Vermogen 367 kW (500 pk)

Audi A8 Lang 6.3 FSI W12 QUATTRO FULL-OPTIONS


€ 39.900,-

Algemeen

Bouwjaar 22-04-2016
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 132.961 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 6.299 cc
Vermogen 367 kW (500 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ruud van den Beld
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Molenberg 16
Postcode 7364 BT
Plaats Lieren
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53850466 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ruudvandenbeld.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2014 - okt. 2017
Modelcode: D4

Technische informatie
Koppel: 625 Nm
Aantal cilinders: 12
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 82 liter
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 538 x 195 x 148 cm
Wielbasis: 312 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.675 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 254 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik in de stad: 15,3 l/100km (1 op 6,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal

Splinternieuwe, originele, volledig onderhouden, AUDI A8 LANG 6.3 W12 FSI QUATTRO Proline Plus met extreem veel opties!

!! NIEUWWAARDE VAN 260.000 EURO !!
!! ATMOSFERISCHE 6.3 W12 FSI !! 368KW / 501PK MET 625NM KOPPEL !! 8-TRAPS AUTOMAAT !! QUATTRO 4X4 AANDRIJVING !!

Bouwjaar: 4-2016.
Kenteken: SV-274-B.

132.961 km origineel, (dealer)onderhouden en met NAP-AUTOPAS/RDW TELLERRAPPORT!
!! LET OP !! ALLE BEURTEN GEHAD !! COMPLETE ONDERHOUDSHISTORIE AANWEZIG !!
APK: 7-2025.

!! NOOIT IN GEROOKT EN SCHADEVRIJ !!

!! ALLE ORIGINEEL GELEVERDE SLEUTELS AANWEZIG !!

AUDI ZWART METALLIC
AUDI ''VALCONA'' BEIGE VOLLEDEREN COMFORTINTERIEUR
airco (automatisch)
alarm klasse 3
aluminium interieur afwerking
Anti Blokkeer Systeem
Anti doorSlip Regeling
armsteun achter
armsteun voor
audio installatie
audio-navigatie full map + hard disk
Autonomous Emergency Braking
bandenspanningscontrolesysteem
bestuurdersairbag
binnenspiegel automatisch dimmend
Bluetooth telefoonvoorbereiding
buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
buitenspiegel(s) automatisch dimmend
Audi adaptive cruise control met stop&go-functie inclusief Audi pre sense front
DAB Digitale radio-ontvangst (DAB)
Dodehoek detectie - Audi side assist inclusief Audi pre sense rear
Schuif-/kanteldak, glas, elektrisch bedienbaar
Elektrisch verstelbare stuurkolom
Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
Elektrisch zonnescherm achterruit
Elektronisch Stabiliteits Programma
Dubbel glas, geluidwerend
Grootlichtassistent
Koplampen adaptief
LED koplampen
lederen versnellingspook
lichtmetalen velgen 20"
luchtvering en automatische niveauregeling
multifunctioneel lederen stuurwiel
passagiersairbag
rijstrooksensor - Audi active lane assist
rondomzicht camera - Parkeerhulp plus met Top view
schakelmogelijkheid aan stuurwiel
start/stop systeem
stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
verkeersbord detectie - Snelheidslimietherkenning
stoelventilatie en massagefunctie voorin
warmtewerend glas
zij airbag(s) voor
Stoelen-pakket
Fabrieksopties
Bang en Olufsen Advanced soundsystem
DVD-wis

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie