Bouwjaar | 14-01-2005 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.564 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.172 cc |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2005 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.564 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.172 cc |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tim Brok Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Dennen 7A |
Postcode | 7491 HH |
Plaats | Delden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51765521 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.timbrokautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2005
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Aandrijving
Tankinhoud: 60 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.805 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 307 cm
Interieur
Interieurkleur: brown
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: E
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
U wil graag directeurtje spelen? Nou dat kan hoor, deze A8 Lang 4.2 V8 Quattro is dat namelijk zijn hele leven al gewend...!
Uniek exemplaar, afkomstig van de 1e eigenaar (geheel aantoonbaar) met een keurige kilometerstand van 157000km, uiteraard ook geheel aantoonbaar middels een CarFax-rapport. Deze A8L heb ik uit Zweden geïmporteerd , waar kilometerstanden keurig worden bijgehouden. Datum deel 1 is 14-01-2005 , fiscaal aantrekkelijk "op de zaak" te rijden als Youngtimer.
Het betreft een onverprutste , in originele staat verkerende 4 persoons uitvoering met achterin 2 aparte , elektrisch verstelbare stoelen, inclusief stoelverwarming , klaptafeltje en zonnerollo's in de zijruiten. Ook is de RV-stoel elektrisch te verstellen vanaf de RA- zitplaats, How vet is that!?
De 335pk sterke 4.2 V8 snort tevreden, geen trammelant met distributiekettingen want dit is de motorversie met distributieriem! Die trouwens keurig volgens schema is vernieuwd bij 118.000km (moet elke 120.000km zonder tijdsinterval, dus die hoeft bij 238.000km pas weer). De laatste 6 jaar is deze auto als reserveauto gebruikt, en daardoor slechts 5000km gereden in die 6 jaar.
Ook aan de chauffeur is gedacht , deze A8 is onder andere voorzien van;
-Vol lederen bekleding, érg netjes!
-Uiteraard verwarmde voorstoelen
-CD-wisselaar
-Een heuse autotelefoon
-Navigatiesysteem (stel je daar niet teveel van voor)
-Cruise-control
-Automatische airco L/R apart in te stellen
-Achterin trouwens ook L/R apart in te stellen airco
-Elektrisch verstelbare stoelen met een veelvoud aan verstelopties
-Elektrisch verstelbare stuurkolom
-Xenon verlichting
-17" lichtmetalen velgen met rondom prima Pirelli zomerbanden
Issie dan helemaal perfect en in concoursstaat?
Nee , hij heeft op "de voorkop" wat steenslag , bumperhoekje RV wat schaafjes en hij moet even een keer lekker gepolijst , gepoetst en gereinigd worden, dit gaan we uiteraard voor aflevering bewerkstelligen.
Rijden doet ie gewoon als nieuw, geen storingsmeldingen en geen gekkigheid.
De Audi staat inmiddels op NL-kenteken (met luxe platen GHD-30-S), met een grote onderhoudsbeurt en een nieuwe APK
Inruil is mogelijk, mits het mij past.
= Bedrijfsinformatie =
Kijk op onze website voor hoge resolutie-foto's.
Tevens bij ons mogelijk;
-In
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.