Bouwjaar | 2005 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 277.450 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.998 cc |
Vermogen | 330 kW (449 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2005 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 277.450 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.998 cc |
Vermogen | 330 kW (449 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carlo Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dukdalfweg 22 |
Postcode | 1332 BM |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55685258 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carloautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carlo Automotive biedt aan:
Fascinerende Audi A8 6,0 ltr W12 FACELIFT met maar liefst 331KW/450PK! Dankzij de rijke Pro Line + uitvoering, zijn vrijwel alle beschikbare opties geïncludeerd binnen het optiepakket van deze A8 limo.
Een A8 W12 is absoluut de 'Crème de la Crème' voor iedere autoliefhebber, maar juist dit exemplaar is bijzonder chique geconfigureerd qua kleurstelling en opties. Niet schrikken, maar de nieuwprijs van deze limo was destijds ruim €160.000,-. Uiteraard zijn beide fabriekssleutels, alle boordliteratuur, een adequaat bijgehouden serviceboekje en een certificaat van de Nationale Auto Pas allemaal aanwezig bij deze knappe W12.
Het voertuig staat op zo goed als nieuwe ORIGINELE S8 wielen, met tevens zo goed als nieuwe banden! Verder verkeert het cognac lederen interieur in excellente conditie en is deze geheel vrij van slijtage, schade en/of vieze plekken. Ook is het voertuig te allen tijde rokersvrij geweest gebleven.
Kortom goed onderhouden, in zeer knappe staat verkerende en rijk uitgevoerde A8 W12 Facelift!
Prijs: €10.950,-
Inruil mogelijk
Verkoopprijs is inclusief: nieuwe apk bij aflevering (mits minder dan 6 maanden), tenaamstelling, kleine onderhoudsbeurt, pre-inspectie en vloeistofcontrole, NAP gecontroleerde kilometerstand en een volledige reinigingsbeurt van in- en exterieur.
Financiering of (Financial)Lease behoren uiteraard tot de mogelijkheden bij ons. Vraag bij onze verkoopadviseurs naar de voorwaarden.
Carlo Automotive
Dukdalfweg 22
1332 BM Almere
Tel. 0655685258 / 0615215230
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.