Audi A8 55 TFSI quattro Lang Pro Line Plus I NP 188K

€ 55.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-08-2018
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 112.532 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Audi A8 55 TFSI quattro Lang Pro Line Plus I NP 188K


€ 55.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-08-2018
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 112.532 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lacar Automobile
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Havenkade 3
Postcode 2984 AA
Plaats Ridderkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 424950 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.lacarautomobile.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

HD-matrix met Audi-laserlicht, ACC, Luchtvering, Oled, 4WS, Ventilatie en massage,  B&O 3D, Interieurvoorverwarming, Nachtzicht

Audi A8 55 TFSI quattro Lang Pro Line Plus I NP 188K


- Kenteken: XD-500-P
- Merk: Audi
- Model: A8
- APK tot: 27-01-2026
- Tellerstand: 112532 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Kleurnaam: Mythoszwart metallic Y9T
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2995 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: CZS
- Vermogen: 250 kW / 341pk
- Ledig gewicht: 1920 kg
- Max. trekgewicht: 2300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 344 - 376 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Innovation pakket

- Achterasbesturing
- Achteruitrij assistent
- Dodehoek detectie
- Kruisend verkeer detectie
- Rondomzicht camera

Pakket: Premium pakket

- Achterbank verwarmd
- Comfortstoelen achter
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- TV-ontvanger

Pakket: Comfort pakket

- Stoel ventilatie voor
- Stuurwiel verwarmd
- Verwarmde voorruit
- Voorstoel(en) met massagefunctie

Pakket: Assistentie Pakket

- Actieve noodgeval assistent
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- File assistent
- Rijstrooksensor met correctie
- Uitwijk assistent
- Verkeersbord detectie
- Zelfstandige rijstrookwissel

Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Adaptief demping systeem
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 20"
- Panoramadak
- Parkeersensor voor en achter
- Sluitbekrachtiging
- Softclose
- Warmtewerend glas
- Warmtewerende voorruit
- Zonnescherm zijruiten

Infotainment

- Audio installatie high end
- DAB
- DVD speler
- DVD-wisselaar
- Entertainment system achter
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Smartphone integratie
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank verwarmd
- Achterstoelen verwarmd
- Airco separaat achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrisch verstelbare stuurkolom met geheugen
- Elektrisch zonnescherm achterruit
- Elektrische ramen voor en achter
- Houtafwerking interieur
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Koelbox
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen bekleding
- Stoel ventilatie
- Voorstoele

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie