Bouwjaar | 18-04-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.223 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 54.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-04-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.223 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Neervoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Databankweg 4a |
Postcode | 3821 AL |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51911831 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfneervoort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.895 kg
Laadvermogen: 785 kg
GVW: 2.680 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Bel 0651911831 of 0647037078 voor een afspraak!
* Audi A8
* 55 TFSI
* Automaat
* Origineel Nederlands geleverd
* Led
* Xenon
* Quattro
* Meedraaiende achteras (4-wielsturing)
* Active Lane Keeping Assist
* Virtual Cockpit
* Breedbeeld navigatie
* Achteruitrijcamera
* Volleder interieur
* Voorstoelen elektrisch verstelbaar met memory
* Stoelverwarming
* Parkeersensoren
* Multifunctioneel stuurwiel
* Bang en Olufsen premium audio
* Softclose
* Keyless go
* Keyless entry
* Luchtvering
* Climate control voor en achter
* Adaptive Cruise Control
* Schakelflippers
* Elektrische kofferklep
* Lichtmetalen velgen
* Inruil mogelijk
Uw auto snel en gemakkelijk verkopen? Probeer dan eens http://www.inkoop-autos.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.