Bouwjaar | 01-03-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.549 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 330 kW (449 pk) |
€ 14.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.549 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 330 kW (449 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | YoungTimersHolland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bovenkamp 8A |
Postcode | 1391 LA |
Plaats | Abcoude |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22816111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.youngtimersholland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Zeldzame en verzamelwaardige Audi S8 met 450pk sterke Lamborghini V10 motor. Voorzien van luxe opties zoals luchtvering, adaptieve cruise control, climate control, lederen sportstoelen, navigatie, MMI, Bose systeem en nog veel meer. Kilometerstand is gegarandeerd en aantoonbaar met Carfax rapport, Carvertical rapport en complete onderhoudshistorie. Recent voorzien van een walnutblast. Dit betreft een Youngtimer met lage bijtelling en is daardoor fiscaal zeer aantrekkelijk voor ondernemers en ZZP'ers. Tevens is dit een zeer waardevast investeringsobject door zijn zeldzaamheid en bijzondere motorisering. Dit soort auto's zullen nooit meer geproduceerd worden.
= Bedrijfsinformatie =
Eventuele inruil is mogelijk.
Bezichtigingen en proefritten ALLEEN op afspraak, bel 0622816111. Bij geen gehoor: 0654102919
Elke dag bereikbaar van 08.00 uur tot 21.00 uur. (ook in het weekend)
AUTO-IMPORT:
Bent u op zoek naar een oldtimer, youngtimer, jonge gebruikte of nieuwe auto uit het buitenland. Wij leveren alle auto's op aanvraag. Transport, invoeren, keuring en nederlands kenteken wordt door ons geregeld. Voor meer informatie en/of een afspraak, bel 06-54102919.
Voor evt. afwijkingen in deze advertentie zijn wij niet verantwoordelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.