Bouwjaar | 11-08-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 268.652 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 330 kW (449 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-08-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 268.652 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 330 kW (449 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Borgo BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kaartenmakerstraat 9 |
Postcode | 2984 CB |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 397943 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.borgo-exclusive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 265/35 R20
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 506 x 190 x 142 cm
Wielbasis: 294 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.915 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.540 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 319 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik in de stad: 19,7 l/100km (1 op 5,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): Afleverpakket 1
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie
Wie zei daar dat er geen emotie meer in auto's zit? Achter het stuur van deze Audi A8 kunt u het nog steeds ervaren, kilometer na kilometer. Mag het een beetje exclusief en sportief? Mooi, want deze is uitgevoerd met S-Line styling. De tiencilinder motor en de automatische transmissie maken het rijden met deze auto tot een waar feest. Even op het knopje drukken en de elektrisch bedienbare achterklep gaat open. Net zo gemakkelijk als het elektrisch bediende glazen panorama dak. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Tot de uitrusting behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, geluidsisolerende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, actieve hoofdsteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.
Tijdens de rit bedient u het cd-wisselaar en het navigatiesysteem met de knoppen op het stuur. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. Gemak staat voorop bij deze Audi A8. Bijvoorbeeld merkbaar aan de keyless entry. U bent in deze Audi ook voorzien van lederen sportstuur, automatisch dimmende buitenspiegels en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
In de Audi A8 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Het bandenspanningscontrolesysteem waarschuwt bij drukverlies in een van de banden.
Even bellen voor een afspraak en we zetten deze sportwagen klaar voor een pittig rondje om!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.