Bouwjaar | - |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 97.899 km |
Deuren | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
€ 44.990,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 97.899 km |
Deuren | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Duet Premium Car Store |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Everdongenlaan 37 |
Postcode | 2300 |
Plaats | Turnhout - Duet |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)14 - 448182 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.duet-cars.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze Audi A8 50TDI met onderstaande opties is onmiddellijk beschikbaar in onze showroom te Turnhout - Voor meer foto's www.duet.be ///
Audi A8 50TDI, 286 pk Quattro, Tiptronic Quattro, Terragrijs metallic, Automatische 4-zone airco, Automatisch circulatieregeling, Elektrische extra luchtverwarming, Achterklep elektrisch openend sluitend, Voorruit warmtewerend glas, Zonnekleppen, Deurspiegels in koetswerkkleur, Deurspiegels elektrisch verstel- verwarm- inklapbaar met geheugenfunctie automatisch dimmend, DVD-speler, MMI navigatie plus touch, Isofix achterin, Comfortstoelen voorin, Voorstoelen verwarmbaar, Voorstoelen elektrisch verstelbaar met geheugenfunctie, Middencomfortarmsteun, Dubbelspaaks lederen multifunctioneel stuurwiel met schakelpeddels, 24-liter Adblue tank, 82 liter brandstoftank, Zijairbags achter, Airbag voor bestuurder passagier, Airbag passagier uitschakelbaar, Gordelverklikkers, Start-stopsysteem met recuperatie, Quattro met zelfsperrend middendifferentieel, Adaptive air suspension, Ruimtebesparend reservewiel, Anti-diefstalbouten, Bandenspanningscontrole, Kruispuntassistent, Assistentiepakket Tour, Assistentiepakket City, Verkeersbordherkenning met camera, Audi lane assist inclusief ermergency assist, Audi side assist, Audi smartphone interface, DAB radio, Bang Olufson 3D premium sound system, Afstandsregeling, Servosluiting portieren, Akoestisch glas geluidswerend, Elektrisch bedienbare zonwering voor de achterruit portierramen achter, Adaptieve ruitenwissers met gentegreerde ruitensproeiers, Zonder technologie-aanduiding, Bedieningsknoppel glas look zwart met haptische feedback, Onderste inleg aluminium mat geborsteld donker, Bovenste decoratielijsten wortelnotenhout naturel, Lederpakket, HD Matrix LED koplampen, LED achterlichten met dynamische richtingaanwijzers, Chroom exterieur pakket, Leder Valcona interieur, 19" aluminium wielen, Eerste inschrijvingsdatum 22/03/2019, 97.899 km
CO2-uitstoot: 150 g/km
Aantal versnellingen: 8
Car-Pass aanwezig
Voertuig is schadevrij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.