Bouwjaar | 26-06-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.330 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.134 cc |
Vermogen | 258 kW (351 pk) |
€ 22.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-06-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.330 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.134 cc |
Vermogen | 258 kW (351 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Yildiz Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pasmaatweg 9 |
Postcode | 7556 PH |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 47495818 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.yildizautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2012
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 5344 x 1949 x 1467 cm
Wielbasis: 312 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 198 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 691 - € 726 per kwartaal
Zeer complete Audi A8 4.2 TDI Quattro Pro Line + Lang
Voorzien van alle extra optie's
Auto rijdt en schakelt zoals het hoort
Geen mankementen of storingen
Schadevrij
Zeer nette staat zowel van binnen als van buiten
nachtzicht assistent
360 graden camera
alcantara hemelbekleding
massage functie
multimedia voor en achterin
elektr. verst. stoelen v + a
stoelverwarming en verkoeling v + a
etc etc..
= Bedrijfsinformatie =
Wij houden geen auto's vast als er geen aanbetaling is gedaan. Als u een afspraak maakt bij ons, bel dan altijd voordat u vertrekt zodat wij de actuele status kunnen vertellen over de beschikbaarheid van de auto.
Financering mogelijk
Neem contact met ons op voor meer vragen
Onze advertenties zijn met grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires / opties / druk en zetfouten. Neem daarom contact met ons op voor de exacte uitvoering!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.