Bouwjaar | 12-06-1997 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 293.850 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.172 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-06-1997 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 293.850 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.172 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | B. Verstappen Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogeweg 38 |
Postcode | 5715 PV |
Plaats | Lierop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 331487 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 55102241 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bverstappen.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 5034 x 1880 x 1436 cm
Wielbasis: 2.880 cm
Inhoud laadruimte: 525/525 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg
Interieur
Interieurkleur: lightGray
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik in de stad: 19,9 l/100km (1 op 5,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Staat
Algemene staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 225/60WR16
auto komt uit een verzameling , auto staat al 5 jaar stil !!! dynamo lampje blijft branden, motor loopt perfect, auto dient dus per ambulance opgehaald te worden. deze auto's beginnen zeer zeldzaam te worden met de 4.2 v8 motor erin. GENOEMDE PRIJS IS EEN ZEER SCHERPE EN VASTE INTERNET ACTIE MEENEEMPRIJS ZO MEE, DUS BELLEN VOOR DE LAATSTE PRIJS EN OF BIEDEN OP DEZE AUTO HEEFT GEEN ENKELE ZIN !!! VASTE PRIJS !!! FIXED PRICE !!! FESTEN PREIS !!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.