Bouwjaar | 22-01-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 359.467 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.172 cc |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
€ 6.260,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-01-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 359.467 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.172 cc |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Harry Meijndert |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Newtonweg 1b |
Postcode | 3208 KD |
Plaats | Spykenisse |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 617559 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harrymeijndert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2003 - aug. 2006
Modelcode: D3
Technische informatie
Koppel: 430 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 528 x 189 x 144 cm
Wielbasis: 307 cm
Inhoud laadruimte: 500 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.805 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.430 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 288 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik in de stad: 17,6 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 10 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Let op: navigatie-dvd ontbreekt.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Harry Meijndert
Newtonweg 1 B
3208 KD Spijkenisse
TEL: 0181-617559
Al meer dan 60 jaar gespecialiseerd in onderhoud en reparatie. Altijd rond de 50 occasions in alle prijsklassen. Al vanaf 500 euro met APK.
Kijk ook op onze website www.harrymeijndert.nl
??????? ? ?????????. (We spreken ook Bulgaars.)
??? ?? ??????? ??-??????. (We spreken ook Russisch.)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.