Bouwjaar | 2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.028 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 272 kW (370 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.028 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 272 kW (370 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carlo Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dukdalfweg 22 |
Postcode | 1332 BM |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55685258 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carloautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carlo Automotive biedt aan:
VERKOCHT! VERKOCHT! VERKOCHT!
Exceptioneel vol uitgevoerde Audi A8 - 4.2 FSI QUATTRO Pro Line +. Voorzien van alle leverbare opties, de welbekende 4.2 FSI met maar liefst 273KW/372PK en van bouwjaar 2010.
Uiteraard zijn beide fabriekssleutels, alle boordliteratuur, het onderhoudsboekje en een correct tellerrapport allemaal aanwezig bij deze fascinerende A8. Bij binnenkomst heeft onze werkplaatspartner rondom de -BREMBO- remmen (voor & achter) vernieuwd. Daarbij zijn eveneens twee hagelnieuwe 'Goodyear' 20'' inch voorbanden gemonteerd en zijn tevens de stabilisatorstang rubbers volledig vernieuwd. Hierdoor is deze sublieme A8 klaar gestoomd voor nog vele kilometers rijplezier!
Ongetwijfeld is de A8 te tituleren als het 'Vlaggenschip' van Audi, maar dit specifieke exemplaar is bijzonder vol geconfigureerd en heeft destijds ruim een nieuwprijs gehad van €176.479,-. Verder verkeert het voertuig zowel optisch als technisch in uitmuntende conditie! Naast de standaard luxe beschikt deze unieke A8 over o.a.: adaptieve cruise control, massagestoelen, stoelventilatie & stoelverwarming voor en achter, softclose, Nightvision (nachtzichtassistent), Audi Side assist, grootlichtassistent, alcantara hemel, Bose soundsysteem, dynamische stoelen met geheugen, volledig leder dashboard, alcantara deurpanelen, vol lederen bekleding, gordijnen rondom, TV, DVD, softclose, schuif/kanteldak met zonnepanelen, keyless entry & go en nog veel meer!
VERKOCHT! VERKOCHT! VERKOCHT!
Carlo Automotive
Dukdalfweg 22
1332 BH Almere
Tel. 0655685258 / 0615215230
WWW.CARLOAUTOMOTIVE.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.