Audi A8 4.2 FSI quattro Pro Line+ | 371 PK | 8 Cilinder | Softclose | Luchtvering | Nachtzicht | Stoelventilatie | Camera | Standkachel | Massage Stoelen | 20

€ 17.899,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-07-2010
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 217.926 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.163 cc
Vermogen 274 kW (373 pk)

Audi A8 4.2 FSI quattro Pro Line+ | 371 PK | 8 Cilinder | Softclose | Luchtvering | Nachtzicht | Stoelventilatie | Camera | Standkachel | Massage Stoelen | 20


€ 17.899,-

Algemeen

Bouwjaar 15-07-2010
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 217.926 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.163 cc
Vermogen 274 kW (373 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Frans Wientjes Auto's B.V.
Contactpersoon Michael Derks
Adres Laan van de Dierenriem 44
Postcode 7324 AA
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3034222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.franswientjesautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2009 - jun. 2012
Modelcode: D4

Technische informatie
Koppel: 445 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 521 x 195 x 147 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.810 kg
Laadvermogen: 715 kg
GVW: 2.525 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 219 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik in de stad: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

Duitse auto's staan bekend om hun kwaliteit, innovatie en betrouwbaarheid. Tientallen jaren Deutsche gründlichkeit staan garant voor uitstekende rijprestaties. Een achtcilinder benzinemotor en een automatische transmissie zorgen samen voor een snelle en comfortabele rijervaring. Je hóeft natuurlijk niet off-road te gaan om de voordelen van de vierwielaandrijving te ervaren... Maar het kán zeker wel! Zon en frisse lucht krijgen vrij spel dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak; de elektrisch bedienbare achterklep maakt het u gemakkelijk en u voelt zich omgeven door luxe van het lederen interieur! Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel hoe de massagefunctie zorgt voor verfrissende doorbloeding op de lange ritten. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Wat betreft gelijkmatigheid levert deze auto een topervaring. De luchtvering is echt een plus in comfort en veiligheid. En de comfortstoelen maken het helemaal af! Ook achterin is iedereen snel op temperatuur door de verwarmde achterbank. Ook elektrische zonnerollo voor de achterruit, 20 inch lichtmetalen velgen, bi-xenon koplampen, adaptief dempingsysteem, en geluidsisolerende ramen zijn aan boord.

Met de standkachel stelt u vooraf in wanneer de auto opgewarmd voor u klaar moet staan. U hoeft nooit meer te krabben en de koude start behoort tot het verleden. Onder alle omstandigheden perfect zicht op wat zich achter de auto afspeelt: de achteruitrijcamera zorgt ervoor! Formidabele geluidskwaliteit en een compleet spectrum van klank wordt geleverd door het high performance audiosysteem. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Audi zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. De cruise control betekent gemak, comfort en zuinig rijden. Deze auto is voorzien van dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, climate control links en rechts gescheiden, schakel flippers

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie