Audi A8 4.2 5V S8

€ 9.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-03-2002
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 247.563 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.172 cc
Vermogen 264 kW (360 pk)

Algemeen

Bouwjaar 15-03-2002
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 247.563 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.172 cc
Vermogen 264 kW (360 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Magalimoto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oosteinderweg 342
Postcode 1432 BE
Plaats Aalsmeer
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46581384 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.magalimoto.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

De klassieke lijnen van de eerste generatie Audi S8, op het D2 platform. Perfecte kilometervreter, veel opties en een erg potent blok.

Audi D2 A8 S8 4.2 5V V8 l Quattro l 360 PK l Vol opties


- Kenteken: 13-SP-BR
- Merk: Audi
- Model: A8
- Tellerstand: 247563 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2002
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Kleurnaam: Ebony Schwarz Metallic
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 4172 cc
- Aantal cilinders: 8
- Motorcode: AVP
- Vermogen: 265 kW / 361pk
- Ledig gewicht: 1725 kg
- Max. trekgewicht: 2300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 14.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 293 - 320 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3


Pakket: Pro Line Exclusive uitvoering

- Armsteun voor
- Audio installatie
- CD-wisselaar
- Geluidsisolerend glas
- Lederen bekleding
- Navigatiesysteem
- Park Distance Control
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
- Xenon koplampen

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Aluminium carrosserie
- Antenne automatisch
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Getint warmtewerend glas
- Koplampen in hoogte verstelbaar
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Portiersloten verwarmbaar
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sperdifferentieel
- Sportonderstel
- Trekhaak met afneembare kogel
- Xenon koplampen

Infotainment

- Radiovoorbereiding

Interieur

- Airco
- Armsteun achter
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Hoofdsteunen voor en achter
- Houtafwerking interieur
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Skiluik
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Temperatuurregeling automatisch
- Toerenteller met bijpassende tijdklok
- Voorstoelen verwarmd

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Derde remlicht
- Elektronische remkrachtverdeling
- Gordels achter
- Gordels in hoogte verstelbaar
- Gordelspanners

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronisch informatiecentrum
- Geluidsisolerend glas
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- S Line exterieur
- Zij airbag(s) achter
- Zij airbag(s) voor


Een van de eerste pogingen van Audi om door te stromen naar de absolute top van de Duitse premium merken. Waar Mercedes en BMW al jaren lang Autobahnstormers op de markt brachten was het voor Audi in 1994 ook tijd om de Audi V8 op te volgen. De A8 was geboren. Welvarend Duitsland had weer een topmodel erbij om te overwegen. Waar Mercedes de nadruk legde op het S klasse comfort, wilde BMW met zijn zeven serie juist de dynamische uitlichten. Een flinke kluif om een goede concurrentie positi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie