Audi A8 4.2 5V S8 NL-AUTO+MOOI

€ 10.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-08-1999
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 333.687 km
Deuren 4
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.172 cc
Vermogen 264 kW (360 pk)

Audi A8 4.2 5V S8 NL-AUTO+MOOI


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 27-08-1999
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 333.687 km
Deuren 4
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.172 cc
Vermogen 264 kW (360 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Panjer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dobbe 2
Postcode 9001 XN
Plaats Grou
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 10791078 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi A8 4.2 5V S8 "NL-AUTO+MOOI"


- Kenteken: 31-DH-ZK
- Merk: Audi
- Model: A8
- APK tot: 02-11-2025
- Tellerstand: 333687 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1999
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw Metallic
- Bekleding: Leder/Alcantara
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 4172 cc
- Aantal cilinders: 8
- Motorcode: AQH
- Vermogen: 265 kW / 361pk
- Ledig gewicht: 1725 kg
- Max. trekgewicht: 2300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 14 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 293 - 320 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 2


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Aluminium carrosserie
- Antenne automatisch
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Getint warmtewerend glas
- Koplampen in hoogte verstelbaar
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Portiersloten verwarmbaar
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sperdifferentieel
- Sportonderstel
- Trekhaak met afneembare kogel
- Xenon koplampen

Infotainment

- Audio installatie
- Radiovoorbereiding

Interieur

- Airco
- Armsteun achter
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Hoofdsteunen voor en achter
- Houtafwerking interieur
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Microvezel bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Temperatuurregeling automatisch
- Toerenteller met bijpassende tijdklok
- Voorstoelen verwarmd

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Derde remlicht
- Elektronische remkrachtverdeling
- Gordels achter
- Gordels in hoogte verstelbaar
- Gordelspanners

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Boekjes aanwezig
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronisch informatiecentrum
- Geluidsisolerend glas
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- S Line exterieur
- Zeer mooi
- Zij airbag(s) achter
- Zij airbag(s) voor


Mooie goed onderhouden origineel Nederlands geleverde S8 uit 1999, dus eventueel ook bijtellingsvriendelijk.
Vorig jaar november groot onderhoud gehad als: distributieset, 4 banden en automaatbakrevisie (nog in de garantie).
Kortom een nette onverprutste S8 die goed onderhouden is en in nette staat verkeerd, chique en snel en tijdloos: deze auto is dat!


Duitse auto?s blijven onveranderd vertegenwoordigd in de top van wereldmerken. En dat is geen toeval. Met de S-Line styling laat dit model zich van zijn meest dynamische kant zien. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Het gevoel van luxe is inbegrepen dankzij het lederen interieur. Voorin is het ?s winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. In deze uitvoering is de A8 voorzien van mooie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie