Audi A8 4.0 TFSI S8 quattro 2014 km 144.000 V8 Turbo 540PK+ Stage1 21 B&O Pano Led Rood Leer TV

€ 37.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-03-2014
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 144.539 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.993 cc
Vermogen 381 kW (519 pk)

Audi A8 4.0 TFSI S8 quattro 2014 km 144.000 V8 Turbo 540PK+ Stage1 21 B&O Pano Led Rood Leer TV


€ 37.500,-

Algemeen

Bouwjaar 04-03-2014
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 144.539 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.993 cc
Vermogen 381 kW (519 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Neplenbroek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Goorseweg 33
Postcode 7478 BB
Plaats Diepenheim
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)547 - 388604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfneplenbroek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2014 - okt. 2017
Modelcode: D4

Technische informatie
Koppel: 650 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 82 liter
Acceleratie (0-100): 4,1 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.950 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.575 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 235 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal

Bomvolle Audi S8 V8 Aut Stage-1 540PK+BJ'2015 Slechts 140dkm Origineel Bomvol Optie's Pano StoelKoeling Verwarming Rood Leder DiamondStitch LED Xenon Alcantara Hemel Navi Camera 21"S8 Sportvelgen.....

Audi S8 4.0 TFSI S8 Exclusive Design Edition Quattro 4x4 560PK+ Stage 1 Aut-8 Diamond-Stitch Interieur Rood 360C Camera BANG&OLUFSEN MATRIX Alcantara Hemel Climate Achterin StoelKoeling-Verwarming Carbon Inleg S-Line 21"OEM S8 Glazen Schuif&Kanteldak Flippers Keyless-Go 4xSoftClose Deuren Xenon LED Navi Bluetooth Media Bomvol....
 
 
 
o Kenteken: S-002-LS
o Merk: Audi
o Model: S8
o Tellerstand: 144.230 KM
o Carrosserievorm: Sedan
o Aantal deuren: 4
o Brandstofsoort: Benzine
o Bouwjaar: 2014
o Transmissie: Automaat
o Kleur: Grijs
o Motorinhoud: 3993 cc
o Aantal cilinders: 8
o Motorcode: CTF
o Vermogen: Stage-1 560pk
o Ledig gewicht: 1965 kg
o Max. trekgewicht: 2300 kg
o Aantal zitplaatsen: 5
o Verbruik: 9.6 l/100 km
o BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
o Aantal sleutels: 2
o Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
o Motorrijtuigenbelasting: € 369 - 404 per kwartaal
o Emissieklasse: Euro 6
 
 
 
Pakket: Assistentie Pakket
 
 
o Achteruitrij assistent
o Autonomous Emergency Braking
o Bots waarschuwing systeem
o Cruise control adaptief met Stop&Go
o Dodehoek detectie
o Rijstrooksensor met correctie
 
 
Pakket: Audi Exclusive Design Selection
 
 
o Achterbank verwarmd
o Airco separaat achter
o Luxe lederen bekleding
o Luxe lederen interieur
o Metaalkleur
o Voorstoelen met massagefunctie en geventileerd
 
 
Comfort
 
 
o Boordcomputer
o Cruise control
o Regensensor
 
 
Exterieur
 
 
o Adaptief demping systeem
o Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
o Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
o Buitenspiegels elektr. met geheugen
o Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
o Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
o Dimlichten automatisch
o Elektrisch bedienbare achterklep
o Getint glas
o Glazen schuifdak
o Keyless entry
o Koplampen adaptief
o LED achterlichten
o LED dagrijverlichting
o LED koplampen
o Lichtmetalen velgen 21&quo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie