Bouwjaar | 13-02-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 266.627 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.697 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-02-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 266.627 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.697 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MTF automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Slot 6 |
Postcode | 7608 ND |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 203061 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 5051 x 1894 x 1444 cm
Wielbasis: 2.944 cm
Inhoud laadruimte: 500/500 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg
Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 281 g/km
Energielabel: E
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 17,1 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 235/55R17
VLAGGENSCHIP ?
#YOUNGTIMERALERT
De Audi A8 3.7 QUATTRO, is in deze de meest luxeuze schip in haar segment, deze SUPER DELUXE uitgevoerde A8 staat garant voor comfort, met een lengte van ruim 5 meter en 5 centimeter, de vlaggenschip op de weg. Het zitcomfort, de wegligging, de opties, alles komt samen in deze A8 met ruim 280 PK en een 8 cilinder motorblok. PURE GENOT.
Rijdt en schakelt als boter, heerlijk. Lamdasonde sensor moet vervangen worden, geeft melding.
Interesse in deze geweldige youngtimer?
- MEMORY STOELEN
- Adaptive Cruisecontrol
- Luxe infotainment (incl. Navigatie)
- Bose Surround system
- Privacy shade (elektrisch)
- Stoelverwarming
- Luchtvering
- Elektrische handrem
= Bedrijfsinformatie =
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren. Ohja! Onze prijzen zijn natuurlijk gunstige meeneemprijzen, er komen dus geen afleverkosten bij.
? Aantrekkelijke financieringsopties beschikbaar.
? Inruil van uw huidige auto is mogelijk.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.