Audi A8 3.0 TDI quattro Pro Line+ LEDMASSAGEHUDLUCHTVERING

€ 29.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-02-2016
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.377 km
Deuren 4
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 192 kW (262 pk)

Audi A8 3.0 TDI quattro Pro Line+ LEDMASSAGEHUDLUCHTVERING


€ 29.950,-

Algemeen

Bouwjaar 16-02-2016
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.377 km
Deuren 4
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 192 kW (262 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Totaal Service Valkenswaard
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Vest 76a
Postcode 5555 XP
Plaats Valkenswaard
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 7805837 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.atsvalkenswaard.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi A8 3.0 TDI quattro Pro Line+ LED*MASSAGE*HUD*LUCHTVERING*


- Merk: Audi
- Model: A8
- APK tot: 24-08-2025
- Tellerstand: 166377 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Automaat
- Kleur: bruin
- Motorinhoud: 2967 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: CTB
- Vermogen: 193 kW / 263pk
- Ledig gewicht: 1855 kg
- Max. trekgewicht: 2200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 195 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 650 - 682 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Adaptief demping systeem
- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 19"
- Metaalkleur
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor en achter
- Speciale kleur
- Warmtewerend glas
- Zonnescherm zijruiten

Infotainment

- Audio installatie high end
- Audio installatie premium
- Audio-navigatie full map + hard disk
- DVD speler
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank verwarmd
- Airco
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrisch verstelbare stuurkolom
- Elektrisch verstelbare stuurkolom met geheugen
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrisch zonnescherm achterruit
- Elektrische ramen voor en achter
- Gelaagde zijruit(en)
- Houtafwerking interieur
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen bekleding
- Middenarmsteun voor
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Stoel ventilatie voor
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoel(en) met massagefunctie
- Voorstoelen met massagefunctie en geventileerd
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Brake Assist System
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Geluidsisolerend glas
- Luchtvering en automatische niveauregeling
- Matrix LED koplampen
- Passagiersairbag
- Schak

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie