Bouwjaar | 11-10-2002 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 317.918 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.771 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
€ 4.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-10-2002 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 317.918 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.771 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mastebroek's Autobedrijven B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 32 |
Postcode | 7903 AN |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 264055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mastebroek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 1999 - nov. 2002
Modelcode: D2
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 233 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 514 x 188 x 144 cm
Wielbasis: 289 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.575 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.900 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 259 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik in de stad: 16,2 l/100km (1 op 6,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Historie
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 500): Mastebroek garantiepakket: Kies voor de kwaliteit van een Mastebroek auto en de extra zekerheid van 12 maanden BOVAG-garantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Mastebroek's autobedrijven, met vestigingen in de Krim, Hardenberg en Hoogeveen. Wij zijn specialist in het merk Suzuki (Hoogeveen) en daarnaast specialist in Mitsubishi en Hyundai. daarnaast hebben wij een groot aanbod occasions van alle merken. wij willen u aanraden ons te bellen alvorens u ons bezoekt om zeker te zijn op welke vestiging de auto van uw keuze staat. Voor meer informatie kunt u Bellen met Han, Hoogeveen 0528-264055 of Jan, Hardenberg 0523-267000 of Gerald, de Krim 0524-571777. Helemaal actueel zijn? Download nu onze app. Mastebroek Autobedrijven
Vraag naar de gunstige PRIVATE LEASE prijs van deze auto!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.