Bouwjaar | 2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.585 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.585 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Anders B.V |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vondellaan 164 |
Postcode | 3351 HG |
Plaats | Papendrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6933340 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autoanders.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Betreft een heel mooie Auto .De auto Ziet er in het echt nog mooier uit als op de foto's dus echt wel een kijkje waard. U zult geen gelijkwaardige auto vinden in deze staat.
Technisch geheel nagezien. Wordt geleverd incl. poetsbeurt, Geen afleveringskosten.
Deze rijklaar prijs is inclusief.
Bij ons:
- koopt u een auto die door specialisten is nagekeken
- koopt u een auto bij een RDW erkend bedrijf
- UCC erkend bedrijf
- onze auto's zijn selectief ingekocht en hebben altijd onderhoudshistories!
- krijgt u altijd een reëel bod voor uw inruilauto
- financiert u een auto met goede voorwaarden en lage tarieven
- makkelijk te bereiken vanaf de snelweg
- GEEN AFLEVERINGSKOSTEN!
Inruil mogelijk,
Gaat het om inruil? Dan verzoeken wij u om met de betreffende inruilwagen langs te komen. Telefonisch en per mail is onderhandelen niet mogelijk.
Financial Lease mogelijk
Wat is Financial Lease?
Financial Lease is een financiering voor ondernemers of particulieren om een bedrijfswagen of een personenauto aan te schaffen. Financiert een bedrag met een looptijd van 12, 24, 36, 48, 60 of 120 maanden. U wordt eigenaar van de auto en betaalt elke maand de financiering af.
Garantie afsluiten bij uw auto? Dat Kan!
AutoAnders is garantiepartner van Autotrust. Informeer naar de mogelijkheden en prijzen!
Graag eerst even bellen om teleurstelling te voorkomen. Natuurlijk kunt u altijd vrijblijvend een bezoekje brengen aan onze showroom. De koffie staat voor u klaar.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: 09:00 uur t/m 17:00 uur
Zaterdag: 09:00 uur t/m 16.00 uur
Of volgens afspraak.
Vondellaan 164
3351 HG Papendrecht
0786933340
0634341514
info@autoanders.nl
www.autoanders.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.