Bouwjaar | 02-09-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 256.480 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
€ 9.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-09-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 256.480 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Weijenberg b.v. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | 't Dorp 146 |
Postcode | 5384 ME |
Plaats | Heesch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 452710 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoweijenberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2004 - aug. 2006
Modelcode: C6
Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 502 x 186 x 147 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.720 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.325 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 283 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 16,7 l/100km (1 op 6,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9 l/100km (1 op 11,1)
Historie
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Deze auto is vanaf 2012 tot heden in onze eigen werkplaats in onderhoud geweest.
Bij 215.000km is de distributieketting met alle toebehoren vernieuwd.
Heeft u extra vragen, neem dan gerust contact met ons op.
Prijs is rijklaar en uiteraard incl. nieuwe APK
= Bedrijfsinformatie =
De uitvoeringsspecificaties zijn met de grootste zorg aangegeven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar bespreek voor aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A6 | Moeiteloos vooruit
Was de vorige auto een Audi A6, dan wordt de volgende dat waarschijnlijk weer. Immers, een Audi A6 is vertrouwd; luxe en comfort staan voorop, maar sportiviteit en moderne techniek worden niet vergeten. Van een nieuwe generatie van de Audi A6 mag precies datzelfde worden verwacht, maar dan beter. Of biedt de vierde generatie van de A6 toch meer?
De nieuwe Audi A6 (2018) is niet wezenlijk anders dan de vorige, maar doet alles beter. Hij biedt meer comfort en tegelijkertijd meer dynamiek. De semi-zelfrijdende functies maken de auto veiliger.
Plus
- verpletterend snel, relatief zuinig
- sportief en comfortabel
- overtuigt als premium product
Min
- past nauwelijks in een parkeervak
- pas echt compleet met opties
Conclusie
De vierde generatie van de A6 biedt alles wat verwacht mag worden van een Audi A6. Als vanouds is de auto comfortabel, terwijl sportiviteit niet is vergeten. In de dynamische modus is het weggedrag nu nog scherper geworden. In de comfortabele stand is de A6 een oase van rust en zorgt slimme elektronica voor nog meer gemak (semi-zelfrijdende functies) dan voorheen.
Ten opzichte van de concurrentie weet de A6 zich echter ook duidelijk te onderscheiden. De bestuurder wordt nooit geconfronteerd met nieuwe techniek, maar heeft er wel profijt van. Wanneer het wel zichtbaar of merkbaar is, pakt Audi de techniek nog mooier in. Dat is de charme van de Audi A6: moeiteloos vooruit.