Bouwjaar | 13-01-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 84.714 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-01-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 84.714 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mekenkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rumpsterweg 19 |
Postcode | 3981 AK |
Plaats | Bunnik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6571384 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mekenkampautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2018
Modelcode: C8
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 52 liter
Actieradius: 72 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 494 x 189 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.675 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 11 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart Rotsgrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 35 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
LET OP!
Auto is net binnen en wordt op dit moment gepoetst.
Belt u voor een afspraak?
Vorm, constructie, prestaties en techniek... Duitse auto's behoren tot de beste van de wereld, en dat is niet voor niks. Ten opzichte van het standaard model onderscheidt deze Audi zich met sportieve S-Line styling. Deze hybride heeft dankzij de extra elektromotor een zeer laag brandstofverbruik. Ook een fijne dosis klasse is bijgeleverd, met het lederen interieur. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Opvallend zijn de stoere sportstoelen, die zorgen voor een onwrikbare zit in de scherpe bochten. Life is easy! In ieder geval met dit elektrisch bediende glazen panoramadak. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Opvallend is de geavanceerde matrix LED-verlichting met daglichtkwaliteit. De koplampen dimmen automatisch het deel van de lichtstraal waar voor- of tegenliggers in rijden. De overige segmenten blijven aan en verlichten de weg maximaal. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 20 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Alle ritinformatie en communicatie is gebundeld in één overzichtelijk digitale dashboard. Achteruitrijden en inparkeren worden een eitje dankzij de achteruitrijcamera. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Een smartphone met internetverbinding legt eenvoudig overal contact met de auto. U kunt functies activeren en de conditie van de auto monitoren. Rijplezier en luisterplezier gaan hand in hand dankzij het high performance audiosysteem. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van full map navigatiesysteem, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor en cr
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A6 | Moeiteloos vooruit
Was de vorige auto een Audi A6, dan wordt de volgende dat waarschijnlijk weer. Immers, een Audi A6 is vertrouwd; luxe en comfort staan voorop, maar sportiviteit en moderne techniek worden niet vergeten. Van een nieuwe generatie van de Audi A6 mag precies datzelfde worden verwacht, maar dan beter. Of biedt de vierde generatie van de A6 toch meer?
De nieuwe Audi A6 (2018) is niet wezenlijk anders dan de vorige, maar doet alles beter. Hij biedt meer comfort en tegelijkertijd meer dynamiek. De semi-zelfrijdende functies maken de auto veiliger.
Plus
- verpletterend snel, relatief zuinig
- sportief en comfortabel
- overtuigt als premium product
Min
- past nauwelijks in een parkeervak
- pas echt compleet met opties
Conclusie
De vierde generatie van de A6 biedt alles wat verwacht mag worden van een Audi A6. Als vanouds is de auto comfortabel, terwijl sportiviteit niet is vergeten. In de dynamische modus is het weggedrag nu nog scherper geworden. In de comfortabele stand is de A6 een oase van rust en zorgt slimme elektronica voor nog meer gemak (semi-zelfrijdende functies) dan voorheen.
Ten opzichte van de concurrentie weet de A6 zich echter ook duidelijk te onderscheiden. De bestuurder wordt nooit geconfronteerd met nieuwe techniek, maar heeft er wel profijt van. Wanneer het wel zichtbaar of merkbaar is, pakt Audi de techniek nog mooier in. Dat is de charme van de Audi A6: moeiteloos vooruit.