Bouwjaar | 04-01-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 268.981 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.976 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 268.981 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.976 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Center S. Duman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zonweg 61 |
Postcode | 2516 AK |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 3830108 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carcenterduman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 238 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 178 x 139 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 274 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik in de stad: 16,6 l/100km (1 op 6,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Deze super nette Audi A4 cabrio is met een goede 3.0 V6 blok uitgerust. De 3.0 V6 blok is in deze reeks een van de beste blokken die je maar kunt wensen. De auto rijdt heel fijn en comfortabel je merkt gewoon dat de V6 blok de auto niks te kort doet. De Audi is dan ook netjes onderhouden bij de dealer, de boekjes zijn dan ook netjes afgestempeld en ter inzage beschikbaar. Het Interieur is nog heel netjes en alles werkt naar behoren. Er zijn 2 upgrades ( technische foefjes) aan deze auto toegevoegd dat is dan een Pionneer multimediasysteem met bluetooth, navi en een touchscreen scherm. De tweede foefje is een kastje dat als je aan het rijden bent het dak dicht/open kan tot een snelheid van 30km/h per uur. Dus tijdens een regenbui hoeft u niet perse te stoppen om uw dak dicht te kunnen doen. Kap is recent vervangen en nieuw. Al met al een leuke youngtimer als u eventueel zakelijke voordelen wilt hebben.
= Bedrijfsinformatie =
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan Autodealers.nl of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt U contact opnemen met de adverteerder (Tel: 0703830108).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A4 | Zakelijk succes
Bij een succesvolle presentatie draait het niet alleen om de boodschap, maar ook om de verpakking. Hoe goed een verhaal ook is, als het niet boeiend wordt gebracht luistert niemand. Wie zakelijk succes wil uitstralen doet dat met een strak pak, de nieuwste telefoon en natuurlijk een gelikte auto. Een Audi A4 misschien?
Audi presenteert de 5e generatie van de A4. De A4 rijdt prima, maar niet beter dan gemiddeld. De techniek is modern, maar niet vooruitstrevend. Het strakke uiterlijk is en blijft het sterkste punt.
Plus
- smetteloze bouwkwaliteit
- prima weggedrag
- doordachte ergonomie
Min
- niet zo zuinig als beloofd
- matige prestaties 2.0 TDI (150 pk)
- karige standaard-uitrusting
Conclusie
Audi presenteert de vijfde generatie van de A4. Zowel op motorisch gebied, als op het gebied van de wegligging is de nieuwe A4 een duidelijke verbetering ten opzichte van de vorige generatie. Ten opzichte van de concurrentie, al dan niet uit eigen huis, is het verschil minder groot. Dat is niet omdat de A4 niet zou deugen, maar vooral omdat de concurrentie zo sterk is.
De techniek is modern, maar nooit innovatief. Alleen de ergonomie is dankzij de virtual cockpit echt vernieuwend. Het sterkste punt van de Audi A4 is en blijft het concept: strakke vormgeving en een smetteloze afwerkingskwaliteit. De Audi A4 blijft daarom dé manier om zakelijk succes kracht bij te zetten.