Bouwjaar | 04-10-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 253.468 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 4.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-10-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 253.468 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | car4all |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Deventerstraat 572 |
Postcode | 7325 XZ |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 82244932 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 459 x 177 x 143 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.425 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Beige, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Hierbij aangeboden bij car4all,
Deze Audi A4 Avant komt uit 2007, werd geleverd van 01-02-2007 tot 31-01-2008 en kostte toen € 43.419,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 96 kW (131 PK) en een cilinderinhoud van 1984 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 202 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,1 liter per 100 km en hij weegt 1425 kg. De APK is geldig tot 04-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
hier volgen een aantal belangrijke opties,
clima (automatische airco)
navigatie systeem
cruise control
parkeersensoren
stoelverwarming
en nog veel meer opties, zie optielijst!!
auto is compleet storing en mankement vrij
rijdt en schakelt meer dan perfect.
geldige apk tot 04-10-2024!
alle inruil is mogelijk!
inruilprijs betreft 4749.
car4all
Apeldoorn
Deventer straat 572
7325 XZ
bellen is sneller 0682244932!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A4 | Zakelijk succes
Bij een succesvolle presentatie draait het niet alleen om de boodschap, maar ook om de verpakking. Hoe goed een verhaal ook is, als het niet boeiend wordt gebracht luistert niemand. Wie zakelijk succes wil uitstralen doet dat met een strak pak, de nieuwste telefoon en natuurlijk een gelikte auto. Een Audi A4 misschien?
Audi presenteert de 5e generatie van de A4. De A4 rijdt prima, maar niet beter dan gemiddeld. De techniek is modern, maar niet vooruitstrevend. Het strakke uiterlijk is en blijft het sterkste punt.
Plus
- smetteloze bouwkwaliteit
- prima weggedrag
- doordachte ergonomie
Min
- niet zo zuinig als beloofd
- matige prestaties 2.0 TDI (150 pk)
- karige standaard-uitrusting
Conclusie
Audi presenteert de vijfde generatie van de A4. Zowel op motorisch gebied, als op het gebied van de wegligging is de nieuwe A4 een duidelijke verbetering ten opzichte van de vorige generatie. Ten opzichte van de concurrentie, al dan niet uit eigen huis, is het verschil minder groot. Dat is niet omdat de A4 niet zou deugen, maar vooral omdat de concurrentie zo sterk is.
De techniek is modern, maar nooit innovatief. Alleen de ergonomie is dankzij de virtual cockpit echt vernieuwend. Het sterkste punt van de Audi A4 is en blijft het concept: strakke vormgeving en een smetteloze afwerkingskwaliteit. De Audi A4 blijft daarom dé manier om zakelijk succes kracht bij te zetten.