Bouwjaar | 01-09-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
€ 34.691,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Interface multimédia MMI Navigation Plus avec MMI Touch, phares à LED (feux arrière à LED avec clignotants dynamiques), climatisation automatique confort 2 zones, interface smartphone Audi, chauffage des sièges avant, régulateur de vitesse (tempomat), éclairage d'ambiance, volant (Sport /Cuir - 3 branches, aplati en bas) avec multifonction et fonction de commutation, système mains libres Bluetooth avec éclairage Audi Phone Box, Audi Drive Select, accoudoir central avant avec compartiment, Audi connect (services basés sur Internet) (Audi connect ( système d'appel d'urgence et d'assistance) ), combiné d'instruments numériques (cockpit virtuel), garantie de connexion deux ans / kilométrage total maximum 120 000 km, jantes en alliage 8Jx17 (5 bras), pneus 225/45 R17, à faibles émissions selon l'Euro 6d -Norme antipollution ISC-FCM, système d'assistance à la conduite : assistant de freinage (Audi pre sense front) (système de protection des piétons), airbag latéral avant (airbag latéral central avant (airbag d'interaction)), système d'assistance à la conduite : assistant d'évitement (système d'assistance à la conduite : assistant de virage à gauche), 6 haut-parleurs, rétroviseur extérieur asphérique, gauche, rétroviseur extérieur convexe, droit, rétroviseur extérieur couleur carrosserie, tissu de pavillon, becquet de toit S-line, seuils de porte avec incrustation et inscription en aluminium, éclairés, clé radio, limiteur de vitesse système, intérieur : incrustations de pièces d'accentuation dans le tableau de bord en optique verre noir, intérieur : incrustations peinture effet soie, gris platine, carrosserie : 4 portes, appuie-tête arrière (triple), colonne de direction (volant) mécanique. Réglage hauteur/longueur, mild hybrid 81 kW (moteur 1,0 litre - 81 kW TFSI), technologie mild hybrid, pack non-fumeur, filtre à particules Otto (OPF), frein de stationnement électromécanique, réception radio numérique (DAB), réparation des pneus kit, housse de siège/sellerie : tissu index, prise (connexion 12V) dans la console centrale avant, pare-chocs sport design (S-line), interface multimédia MMI Basic Plus / MMI Radio Plus, interface universelle Bluetooth, freinage antiblocage système (ABS), type d'entraînement : traction avant, électron. Contrôle de stabilité (ESC), châssis sport, antidémarrage (électronique), boîte de vitesses à 7 rapports - boîte de vitesses à double embrayage S-tronic, airbag côté conducteur/passag
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi S3 | Voorsprong door... ?
Bij compacte, snelle auto's gaat het maar om één ding: prestaties. Wie de beste prestaties levert is per definitie de beste in zijn soort. Audi introduceert nu de nieuwe S3, de snelste uitvoering van de A3. Zoals het credo van het merk al suggereert, wil Audi de voorsprong op andere snelle auto's realiseren met superieure techniek. Heeft de nieuwe Audi S3 inderdaad een voorsprong op de rest?
De Audi S3 biedt behalve een 300 pk sterke motor ook heel veel techniek om die kracht om te zetten in prestaties. Iedereen kan daarom hard rijden met de S3, maar mede daarom blijft de sensatie uit.
Plus
- uitstekende wegligging
- vermogen optimaal te gebruiken dankzij vierwielaandrijving
Min
- wel snel, niet opwindend
Conclusie
Voorsprong door techniek luidt het credo van Audi. In dit geval mag dat heel letterlijk worden genomen, want de derde generatie van de Audi S3 zet alle denkbare technische hulpmiddelen in om beter te presteren dan de concurrentie. En met succes, want de motor is niet alleen extreem sterk (300 pk) maar dankzij Quattro vierwielaandrijving is dit ook nog eens effectief om te zetten in prestaties. Bovendien zorgt de moderne techniek ervoor dat de S3 onder alle omstandigheden veilig en comfortabel is.
De geavanceerde techniek is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van de nieuwe Audi S3. De techniek zorgt ervoor dat iedereen hard kan rijden met de S3. Wanneer andere auto's het uiterste van hun kunnen tonen, vertoont de S3 nog geen druppeltje zweet. De techniek zorgt er ook voor dat alles zo makkelijk gaat, dat de spanning en sensatie die horen bij een auto als deze jammerlijk ontbreken.