Bouwjaar | 01-07-2015 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.621 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 15.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2015 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.621 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nescar |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Einsteinstraat 5D |
Postcode | 1704 RT |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50210459 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nes-car.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 143 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.380 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 1.980 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 201 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Audi A3 Limousine 1.8 TFSI AUTOMAAT Pro Line S, Pano, Leder, Zwarte velgen, Zeer Mooi!
- Nette Audi A3 met nieuwe APK bij aflevering!
- Motorrevisie gehad bij de 90.000
- Volledig lederen interieur, zwarte velgen
= Bedrijfsinformatie =
Onze visie:
De prijs op internet betreft een MEENEEMPRIJS zonder een bepaalde garantiepakket en met beperkte (zonder) wettelijke garantie. Door een eventuele garantiepakket aan te bieden willen wij bevestigen dat wij achter onze auto's staan. Een belangrijk gedachte hierbij is dat de klant niet de dupe mag zijn van een mankement aan een auto die wij verkopen. Onverhoopt kan er altijd achteraf wat gebeuren. Met goede wil van beide partijen proberen we de klant zover mogelijk te helpen! Onderhoudsvrij- en reparatievrij zijn tweedehandse auto's helaas niet!
Voor de goedkopere auto's
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi S3 | Voorsprong door... ?
Bij compacte, snelle auto's gaat het maar om één ding: prestaties. Wie de beste prestaties levert is per definitie de beste in zijn soort. Audi introduceert nu de nieuwe S3, de snelste uitvoering van de A3. Zoals het credo van het merk al suggereert, wil Audi de voorsprong op andere snelle auto's realiseren met superieure techniek. Heeft de nieuwe Audi S3 inderdaad een voorsprong op de rest?
De Audi S3 biedt behalve een 300 pk sterke motor ook heel veel techniek om die kracht om te zetten in prestaties. Iedereen kan daarom hard rijden met de S3, maar mede daarom blijft de sensatie uit.
Plus
- uitstekende wegligging
- vermogen optimaal te gebruiken dankzij vierwielaandrijving
Min
- wel snel, niet opwindend
Conclusie
Voorsprong door techniek luidt het credo van Audi. In dit geval mag dat heel letterlijk worden genomen, want de derde generatie van de Audi S3 zet alle denkbare technische hulpmiddelen in om beter te presteren dan de concurrentie. En met succes, want de motor is niet alleen extreem sterk (300 pk) maar dankzij Quattro vierwielaandrijving is dit ook nog eens effectief om te zetten in prestaties. Bovendien zorgt de moderne techniek ervoor dat de S3 onder alle omstandigheden veilig en comfortabel is.
De geavanceerde techniek is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van de nieuwe Audi S3. De techniek zorgt ervoor dat iedereen hard kan rijden met de S3. Wanneer andere auto's het uiterste van hun kunnen tonen, vertoont de S3 nog geen druppeltje zweet. De techniek zorgt er ook voor dat alles zo makkelijk gaat, dat de spanning en sensatie die horen bij een auto als deze jammerlijk ontbreken.