Audi A1 Sportback 35 TFSI edition one S-line LED Virtual B&O CC Sfeer Clima Keyless Navi Stoelver

€ 26.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-03-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 56.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Audi A1 Sportback 35 TFSI edition one S-line LED Virtual B&O CC Sfeer Clima Keyless Navi Stoelver


€ 26.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-03-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 56.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam LaRo Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Roggemole 27
Postcode 8531 WB
Plaats Lemmer
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 36362944 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.laro.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R18
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 174 x 141 cm
Wielbasis: 256 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.705 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Leaseprijs: € 264 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Highlights:

- 18" Audi sport velgen
- S-tronic automaat
- 3x S-Line uitgevoerd
- Virtual cockpit
- Cruise control
- LED lampen
- Bang & Olufsen audi premium
- Apple CarPlay/Android auto
- Sfeerverlichting 30 kleuren
- Zwart optiek
- Lane assist
- Inklapbare spiegels
- Parkeersensoren voor + achter
- Stoelverwarming
- Afgevlakt sportstuur S-Line
- Dynamisch knipperlicht
- Chronosgrijs metallic
- Dealer onderhouden (recent beurt gehad)

= Bedrijfsinformatie =

Bij LaRo Automotive is het uiteraard mogelijk om aanvullende garantie pakketten te krijgen, dit is altijd naast de standaard garantie die u krijgt.

Autotrust Instap Garantie:

Uw garantie dekt de belangrijkste onderdelen van de aandrijving van uw auto. Indien een onderdeel van de aandrijving defect gaat, kunt u gewoon terugvallen op de zekerheid van de Instap Garantie. De onderdelen waarop u precies garantie heeft, staan in het garantieoverzicht. Dit kunt u bij ons opvragen.

Autotrust Uitgebreid Garantie:

deze garantie dekt de mechanische en elektronische onderdelen van uw auto tegen defecten. In het geval van een geldige claim worden de onderdelen en de arbeidskosten volgens de algemene voorwaarden van deze garantie vergoed. Ook voor extra details kunt u met ons contact opnemen.


Onze openingstijden:
Omdat wij al onze klanten de best mogelijke service willen bieden werken wij enkel op afspraak. U kunt altijd bellen of berichten om een afspraken te maken op elke gewenste dag, zowel 's avonds als op feestdagen. We kijken ernaar uit u binnenkort te verwelkomen in onze showroom in het prachtige Lemmer!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie